babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 28 października 2015

28.10.2015 Złota , polska jesień

w tym roku wyjątkowo piękna jak widać na złączonych obrazkach poniżej . A poza tym maluszek zgłoszony , zameldowany , imiona zostały oficjalnie odnotowane w stosownych urzędach . Roboty nam wciąż przybywa .  Zaszalałam dziś trochę i kupiłam torebkę a właściwie to plecak - torebkę (szelki są odpinane ) . Pojechaną , aż się mój mężuś nieco zdziwił, choć lubi wszelkie ekstrawagancje.  Moje zakupowe szaleństwa pokażę jednak nieco później . Dziś jesienne klimaty. 
Od jakiegoś czasu jeżdżę skrótem do pracy - jak już kiedyś wspominałam i nawet kilka fotek z drogi pokazałam.Te same "opłotki " spowite mgłą. 



A poniżej widoczki z trasy do Szubina - zdjęcia kiepskie , bo robione komórką z okien pędzącego auta 
Urocza mieścinka - Czerniejewo 



W tym pałacu , do którego bramę wjazdową uwieczniłam gościło kilka lat temu aż 7 prezydentów z różnych krajów europejskich 


Pomiędzy Czerniejewem a Gnieznem 

Widok na Katedrę Gnieźnieńską 

niżej 
pomiędzy Gnieznem a Żninem 





a poniżej 
jezioro żnińskie - latem odbywają się na nim wyścigi tzw. ślizgaczy  czyli superszybkich łodzi motorowych 





4 komentarze:

  1. O torbie plecaczku już myślę jakiś czas bo moja to sklad rozności i zaczyna, czuć jej ciężar. Jesienne zdjęcia bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziwne rzeczy po torebkach noszę , plecak też mam , ale się sypie , nosiłam do naprawy z 5 albo 6 razy więc jak trafiło się cos oryginalnego to kupiłam.

      Usuń
  2. Jesień cudna , wczoraj przy okazji zaliczyliśmy Białowieżę , jestem zauroczona .Torebkę też wczoraj kupiłam :) ale ja kupuję torebki nałogowo .
    Tak mi się Twój blog podoba , że zastanawiam się nad swoim , takim ze zdjęciami , ale skąd czas na to brać . Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z Białowieży piękne ! Załóż ten blog , będę najwierniejszą czytelniczką i szybko znajdziesz następne - zawsze pisałaś fajne kawałki na dts. A czas się znajdzie , jak to z nami bywa , jak się na coś uprzemy to nie ma siły ,żeby się nie dało.

      Usuń