babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 8 lutego 2015

8.02.2015 I dalej sobie trwonimy czas

Dziś akurat mi to pasuje. Nie czuję się najlepiej . Choróbsko na mnie przełazi podstępnie. Dlatego poleguje sobie pod kocykiem i popijam herbatkę z miodem . Mężusiowi mija , kaszel ma nadal ale samopoczucie mu się poprawiło.
Wujek przysłał mi kolejne materiały ( skąd on to wszystko wytrzaskuje ?) ale już tylko dwie kartki i dostałam dziś odpowiedź z archiwum. Jedna z metryk się odnalazła , dwie pozostałe nie . Brak rocznika ksiąg. Trudno, zamieścimy informację ,że nie odnaleziono. 
Jutro kolejny szaleńczy tydzień . Za oknem piękny zimowy dzień - świeciło słońce ; teraz już wieczór i właściwie to wszystko. Pisać też mi się za nadto nie chce .

2 komentarze:

  1. Nie pisz! Odpoczywaj! Walcz z choróbskiem!
    Głaski dla Ciebie! I a kysz zarazkom! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. hania ja przerywam, jak uchwycę aspiryną C... walcz nie daj sie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń