babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 19 września 2014

19.09.2014 O szyby deszcz dzwoni

mniej więcej od południa . jeszcze jest dość ciepło , ale letnia pogoda w odwrocie. Mnie to nie przeszkadza  lubię jesień , nawet tę ciemną , mglistą i deszczową . Jutro ostatnia wolna sobota . Parę planów na jutro już się rysuje. Zobaczymy ... 
Zaczęłam robić mitenki dla wnusi, zrobiłam jedną i stwierdziłam ,że muszę jej przymierzyć , bo przecież urosła. Na oko nie mam rozeznania jakie powinnam zrobić żeby pasowały . Poczekam do niedzieli . Będą na rodzinnym obiedzie i urodzinach mężusia.. 
Przyszło kolejne większe zlecenie - kontynuacja obiekt, który robiliśmy latem .  I dobrze, może nie będę musiała odkładać remontu łazienek mimo firmowej budowy. 
Zamówiłam sobie torebkę na powszechnie znanej aukcji.. Taką na sezon jesienno - zimowy . Ta , którą miałam mocno się sfatygowała , no i czas na trochę odmiany . 
Jutro z rana tradycyjne cosobotnie zakupy , a potem się okaże. Musimy wpaść do salonu przedłużyć umowy na telefony komórkowe - trochę to zajmie , bo w firmie mamy ich 8 sztuk, kupić dodatkowy regał do piwnicy  i ewentualnie odebrać płytki. Z tym raczej nie zdążymy , bo płytek jest cała paleta a przedtem trzeba będzie złożyć i wstawić do piwnicy regał. Mam zaklepane,że płytki mogą leżeć w sklepie u moich znajomych nawet trzy tygodnie.  Po południu muszę zająć się zrobieniem makaronu - w czwartek na targu kupiłam kurczaka na rosół . Rosół jak rosół ale rodzinka przychodzi najeść się domowego makaronu więc muszę zrobić w ilości jak dla kompanii wojska. . A co więcej , zobaczymy.

2 komentarze:

  1. Miałam jutro myć okna, żeby zdążyć przed chłodami. Zobaczymy jak będzie. Jak jest zimno to myję tylko od wewnątrz, szanuję korzonki :)
    Przeniosłam bloga i zmieniłam nick: blubell.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okna myłam 2 tygodnie temu. Zostało tylko to w jaskini małżonka . Wiem ,że zmieniłaś blog , czytam , na nowy próbowałam wejść ale coś mi nie poszło.skopiuję sobie adres

      Usuń