babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 17 września 2014

17.09.2014 I już środa

a dopiero co był weekend . Czas pędzi , i jak mówi teściowa młodszego środa minie - tydzień zginie , a przede mną ostatnia wolna sobota w tym roku. Na razie cieszę się samym faktem, że jeszcze jedna w perspektywie i myślę na co ją przeznaczę , ale zapewne skończy się jak zwykle ; pracowicie. Trzeba przywieść i zładować do piwnicy  płytki, posprzątać , umyć okno w pracowni ... twu , jaskini mężusia  itd . Może wypad rowerkiem po okolicy  i przy okazji po głóg i dziką różę na konfitury . Byłoby fajnie zakończyć lato jakimś przysmakiem.   
  A lato było piękne tego roku ; piękne i długie . Właściwie wciąż jeszcze trwa , choć już kolorowo i liście lecą z drzew a zmierzch zapada już przed 20.00. Kilka dni temu nazbierałam kasztanów .Leżą na kuchennej szafce wokół doniczki z wrzosem , w towarzystwie szydełkowego korbolika ( dyni znaczy) . Musze zbiórkę powtórzyć i zrobić więcej jesiennych dekoracji. No i zabrać się za robienie mitenek. Wnusia jedne zgubiła , drugie ledwie wciąga na łapki a mnie potrzebne są w kolorze czarnym - do mojej jesiennej peleryny . I wnusiowi obiecałam niebieską czapkę . Zapytał kiedyś czy mu zrobię i czy będzie niebieska - no to nie mam wyjścia . Muszę zrobić . Zajęć w jesienne wieczory mi nie zabraknie. 
   W pracy nic nowego poza tym ,że się kręci . I to nie byle jak . Odbijamy po tych kryzysach i nie tylko my. Miasto rośnie w siłę , budująca się fabryka VW napędziła koniunkturę. I oby trwało...
   Jutro rusza budowa płotu . Dziś firma przywiozła żwir . 

4 komentarze:

  1. Też mam zamówienia na robótki. Kominy i mitenki dla dziewczyn muszę wydziergać! A lata całe nie dziergałam! Chyba dam radę, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ,tego się nie zapomina . A mitenki robisz na pięciu drutach czy na dwóch i zszywasz? Ja tą drugą metodą - zaczynałam naukę robótek od rękawic i skarpet więc na pięciu idzie mi nie źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mitenki a właściwie takie teraz na pół dłoni z dziurka na duży palec i chyba w przyszłym tygodniu trzeba bedzie je znależć w szufladach ciepłych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń