babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 21 marca 2014

21.03.2014 Wiosennie

„Wiosna, wiosna , wiosna ach to ty” !
„Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną ”
„Na wiosnę kwiatki rosną i kwitnie miesiąc maj”
„Zielono mi”

Od rana obijają mi się dziś po głowie fragmenty wiosennych utworków , słońce świeci , krzaczki i trawniki zaczynają się zielenić i wreszcie zrzuciłam zimowe buty i szal.. Przemeblowanie w płaszczach i kurtkach odłożyłam na jutro. Czas odkurzyć kijki i rower .Dzień prawie letni . 

I luzik finansowy wreszcie ; największa faktura została zapłacona wczoraj . W dodatku gotówką .Aż się bałam sama do wpłatomatu pojechać .Zabrałam mężusia w charakterze obstawy. Ale dziś wywiązałam się z większości faktur , z wyjątkiem kilku, które mieszczą się w terminach , trochę przerzuciłam na drugie konto , na podatki i nawet transzę za ten rok na fundusz emerytalny udało mi się zapłacić. I nadal mam kasę na koncie. Reszta więc już ze spokojem. 

Zmierzyłam się . Kolejny centymetr mniej w pasie. Może z rozmiar zgubię do lata. A zamówiony sweterek i spodnie już do mnie jadą . 

Kupiłam niezapominajkowe serwetki , które sobie upatrzyłam i jak zwykle papierowe ; wesołe , wiosenne domki dla ptaszków .  

Na juro plany domowo - porządkowe . 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz