babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 23 marca 2014

23.03.2014 Babusine sprawy niedzielne

Brakuje mi czegoś pysznego , takiego na niedzielę - jakieś dobre ciacho, albo deserek , albo kawa latte ... Mam co chciałam jednak i na niedzielne podwieczorki , chlebek z białym serem i pomidorkiem muszę zajadać.  Trudno , jakoś wytrzymam , wciąż mam motywację. 
Od rana zabawiałam się robótkami decupag'owymi . Trochę z tym zabawy , ale wyrodzi nie źle . Zagospodarowałam  buteleczki po aperitifach - pojawiło się coś takiego w marketach.  Mężuś oczywiście musiał wypróbować stąd buteleczki  i  dwie butelki po winie - sama nie wiem po co je robię , ale przynajmniej jest na czym  poćwiczyć. 
Kuchnię wysprzątałam jak sobie w zaplanowałam w piątek. Dodatkowo jeszcze szafki z butami. i szafę z ciuchami. , ale tak po części. Jeszcze płaszcze i kurtki muszę przerzucić i grube ciuchy przenieść na tył szafy. 
Dziś odpoczywam . Oglądam na zmianę Viasat history i National geografic . Kręcę się przy garnkach i piecyku i obmyślam jak uszyć dla wnuczki ogon syreny. Wymyśliła sobie takie przebranie . 

Lista spraw przed Wielkanocą :
- iść do fryzjerki żeby nałożyła nową farbę 
- jechać na giełdę kamieni 
-jechać do Obi i Ikei ( do Obi pooglądać  płytki i armaturę do łazienki, do Ikei , kupic materiał na nowe firanki) 
-  zrobić wiosenne porządki w domu 
- uszyć "ubranko " do koszyka rowerowego 
-przygotować świąteczno - wiosenne dekoracje 
-inne -................................................ dopisać  co mi strzeli do głowy 

4 komentarze:

  1. super. Plany całkiem całkiem. A decupagem też się trochę bawię i ćwiczę. Daleko do mistrzostwa u mnie, ale relaks niesamowity. :)miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też daleko do doskonałości , ale zabawa fajna .

      Usuń
  2. A pokażesz wprawki dekupażowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę , tylko dokończę , bo z doskoku robię .Ostatnie dni mam narwane.

      Usuń