babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 10 lutego 2014

10.02.2014 Babusine sprawy

Ot i segregacja śmieci: idę w sobotę rano przed wyjazdem na zakupy ,do śmietnika . Śmieci mam posegregowane w osobnych torebkach , pomieszane, plastik i szkło ( torby z makulaturą nie zabrałam , bo mi rąk zabrakło, postanowiłam,że wyrzucę później) . Wszystkie pojemniki otwarte. Wrzuciłam plastiki do kosza na plastik , Wrzucam szkło i co widzę : w pojemniku ze szkłem , butelki i słoiki wszelkiej maści i to wszystko przysypane stertą popiołu . I po co to segregować ? Trzeba być kretynem ,żeby tak robić zwłaszcza,że jak byk pisze na pojemniku SZKŁO a pokrywa jest zielona .Oczywiście obok stoją trzy pojemniki na wszelkie inne śmieci. Na najbliższym zebraniu rzucę hasło,żeby je obudować i zamykać. A najlepsze jest to ,że u nas nie ma pieców i popiołu czy wypalonego żużla nie wyrzucamy.Robi to ciepłownia, ale oni mają osobny pojemnik . Ktoś z okolicznych domków nam śmieci podrzuca do naszych koszy. A nam podniosą koszty, za to ,ze nie segregujemy. To jednak prawda; głupota jest bezgraniczna .  
     Sobotnie popołudnie i wieczór oraz niedziela przypominało inwazję . Maluchy opanowały jadalnię , salonik i sypialnię w szczególności . Wszędzie leżały ich zabawki., ale w sumie były grzeczne i ładnie się razem bawiły . Rządziła jak zwykle wnusia. 
    A poza tym ; sweterek gotowy  . Fotka trochę kiepsko mi wyszła ale wzór widać .

6 komentarzy:

  1. Sweterek sliczny. A ze smieciami zawsze byl u nas problem. U mnie stoja pojemniki typu dzwon z otworami ale widze, ze narod sie zdyscyplinowal. Ja tez idac na zewnatrz zabieram posegregowane smieci. Przyzwyczailam sie w Italii i teraz przychodzi mi to latwo. Tylko w Italii do szkla wrzuca sie puszki a w Polsce te puszki laduja w plastikach . Buziaki Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję . Co się utrułam z robotą tego sweterka to moje, ale wnusiu fantastycznie w nim wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze śmieciami straszne, ale jakoś mnie to nie dziwi. Rzeczywistość mamy straszną a sweter jst boski. Cudo po prostu. I taki klasyczny jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Niemczech rzadko kto się pomyli, co do tego, w jaki pojemnik co wrzucać. Wszystko jest bardzo dobrze zorganizowane!
    Sweterek przepieknie Ci sie udał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W temacie śmieci mamy się czego uczyć . A co do robótek to do niedzieli muszę szalik Zawiszy Bydgoszcz zrobić . Ale to mały pikuś w porównaniu ze sweterkiem.

    OdpowiedzUsuń