babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 12 sierpnia 2022

12.08.2022 Jest perspektywa

 Trzy dni wolne , a ja się z tego sakramencko cieszę i nie zamierzam się stresować firmą , klientami ani o tym  pamiętać. Przypomnę sobie w poniedziałek wieczorem. Plany domowo- ogródkowe. Mamy co robić.  Planujemy sobie zrobić grilla zamiast obiadu i spędzać czas na świeżym powietrzu. 

A dziś miło zaskoczył nas klient . Zaakceptował ofertę , przyjechał z zaliczką w gotowce i nawet nie obraził się , że robota dopiero pod koniec sierpnia. Mało teraz takich sytuacji więc tym bardziej się ucieszyłam . Po południu zrobiliśmy zakupy na jakieś 2 tygodnie i jedzonko dla królika . Młodzież wraca dzisiaj ale po Bestię przyjadą dopiero jutro , no i zabrakło nam karmy. Przyznaję się bez bicia , że podsypywałam mu więcej niż kazali , ale w końcu co się robi u babci na wakacjach? Podjada smakołyki , no to mu podsypywałam. Przy okazji zakupów, zajrzeliśmy do empiku. Myślałam ,że już będzie nowy numer "Mojego Mieszkania " ale nie , pewnie dopiero jutro . Trafiłam za to na najnowszy numer "Anny" - takie czasopismo z robótkami. No i kupiłam , ze względu na szydełkowe jeżyki i skrzaty - grzybki. Są cudne ; prawdziwe słodziaki . Po dokładniejszym obejrzeniu okazało się ,że takich cudeniek jest dużo więcej. Będę miała co robić w jesienne wieczory. Miłego weekendowania!

p.s. W kraju katastrofa ekologiczna jakiej nie było; rzeka Odra została zatruta ; giną ryby , zwierzęta i nawet ptaki żywiące się rybami. Koszmar.


 

4 komentarze:

  1. Tak długie jesienne wieczory. Oby jak najpóźniej u mnie zimne. A katastrofa straszna. Jak do tego doszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,że nie lubisz tej pory roku . Tak się porobiło, że u wielu ludzi jesień będzie zimna. Katastrofa... Mam swoją teorię , może spiskową , ale tak mi chodzi po głowie, że umoczony jest jakiś pociotek kogoś z naszej ekipy i stąd ta opieszałość . Inna opcja to to nasze "jakoś to będzie"

      Usuń
  2. Świetne robótkowe plany na jesienne wieczory :)) Równie świetne na obecny weekend, spędzanie czasu na powietrzu należy do prawdziwych przyjemności :)
    Ta sytuacja z Odrą jest straszna... biedna ta wspaniała natura :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekend zaczął nam się pracowicie , ale mnie to nie przeszkadza a trochę ruchu na świeżym powietrzu tylko na zdrowie wyjdzie. Jak już widać gołym okiem natura za to jak ją traktują ludzie już się mści . Tym razem w postaci suszy . Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń