babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 4 października 2019

4.10.2019 Sprawy babusine

Właśnie mnie przygotowali do zimy, znaczy nie mnie tylko moje auto . Chłopaki odstawili do warsztatu na zmianę opon. W swoich też pozmieniali. W ten sposób mamy sprawę opon załatwioną hurtowo. 
 Jeden z naszych praktykantów ( ten co ma ojca strażaka)  przemalował sobie włosy na siwo. Chłopaki mieli ubaw nie z tej ziemi. Nie wiem co o nim sądzić , dziwny jest , jakiś taki wycofany, zagłaskany ,  może zdominowany. Słaba osobowość . W ogóle to zauważyłam ,że ci nasi uczniowie w ogóle ze sobą nie rozmawiają , a przecież są z tej samej klasy. Jak nie mają nic do zrobienia to się gapią w smartfony. W ogóle są lenie ; dostali do czytania książki z parametrami technicznymi i normami - jedyna okazja ,żeby się z tym zapoznali , bo tego nie uczą w szkołach , a za materiały słono się płaci , nie są ogólnodostępne w necie - i żaden się nie ruszył , pooglądali i leżą sobie na stole w salce. Dziś przynajmniej w kość dostali , bo ich starszy synalek zabrał na robotę i to taką fizyczną. Nie zaszkodzi im. Synowa intensywnie się doucza asortymentu i pomaga mi z papierami . Nie źle nam razem idzie .
No i tyle jeśli chodzi o dzisiejszy dzień pracy . 
Popołudnie spędziliśmy z małżonkiem na zakupach . Sporo tego było , bo oprócz spożywki doszły środki czystości do domu i biura i parę niezaplanowanych rzeczy ; koszula flanelowa a la drwal dla mężusia. , w czarno- czerwoną kratę . Zostało mi świeże pieczywo i zieleniak , ale to jutro rano jak zwykle w sobotę. Intensywny dzień mi się jutro zapowiada. 

2 komentarze:

  1. No tak. Młodzież teraz tylko przez telefon rozmawia. A nawet i to nie wiele. Pismo obrazkowe przeważa. Może się wkręcą w zajęcia. Dobrze, że już nie jesteś ze wszystkim sama. A zakupy trzeba czasami zaliczyć. To do zobaczenia. Udanego weekendu chociaż te opony ... powiało zimą. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opony ze względów praktycznych , najdalej za 2 tygodnie zaczną się ogromne kolejki w serwisach. Pomoc się przyda , a jakże .

      Usuń