babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 3 października 2019

3.10.2019 Nie jest źle

kasa zaczyna spływać z kontraktów a to mnie zawsze cieszy . Wczoraj zmarnowałam trochę czasu ale co się w zamian pięknych widoków naoglądałam to moje. Naszemu znajomemu instalatorowi przytrafił się wypadek przy pracy . Urwał włókno światłowodowe i tym sposobem pozbawił swojego klienta , u którego robił instalacje alarmową, internetu i telewizji. Poprosił nas o pomoc , bo wie, że mamy spawarkę . Pojechaliśmy więc w okolicę Mosiny ( tak, tak , tej od elegantów) . A tam lasy, bliskość Warty i w ogóle okolice malownicze klimaty . A jesienią tym bardziej. Nie poszło nam jak trzeba , bo kolega nie zna się na tym sprzęcie i nie umiał nam wyjaśnić co potrzebne . Byliśmy przygotowani , ale okazało się , że akurat tam jest inny rodzaj wtyków. A ten urwany wpadł do rury , na oko jakieś 2m wgłąb instalacji. Nie do wydobycia. I tak miał fart, bo podzwonił do znajomego z Poznania a ten odpowiednie wtyki posiadał. No i przez ten jego wyjazd po wtyki straciliśmy czas. Ale miło było pogadać. 
A dziś jak zwykle . Spraw pracowych sporo jak to w październiku. W domu zaliczyłam spotkanie w deską do prasowania , ale mam porządek , a mężuś co na grzbiet włożyć. 
Ochłodziło się , rano było tylko 3 stopnie  , późnym popołudniu 9 . Na jutro szykuję mitenki . 

6 komentarzy:

  1. Tak jest, pora na rękawiczki:) Choć w moich okolicach w ciągu dnia całkiem pogodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi łapki zmarzły, jak jechałam rowerem na cmentarz. Długo nie byłam, bo cały tydzień u nas padało, za to dzisiaj trochę słońca się pokazało. Ale chłodek mimo wszystko jesienny już!
    Pewnie trzeba będzie sobie też mitenki sprawić! No, ale teraz u mnie torby na zakupy na tapecie, a zaraz w kolejkę świąteczne ozdoby się ustawią! :-))))
    Serdeczności Haniu! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie w tym roku całkiem robótkowanie nie wychodzi. Nie wiem co się dzieje z moim czasem ,ale wciąż go za mało.

      Usuń
  3. O Boże rękawiczki. !!! Ja nawet nie wiem gdzie mam W zeszłym roku ani raz nie założyłam a zmarzlak jestem. A taka jesienna wycieczka ma kolorowy wystrój. Też lubię jak wiesz. LO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tylko mitenki wyciągnęlam . Z rękawicami poczekam do mrozów.

      Usuń