babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 30 września 2019

30.09.2019 Jesień , jesień

a jak jesień to i obfitość wszelka . No to nie żałowałam sobie dekoracji . Kilka fotek , żeby nie było, że ściemka . Nie wszystko zdążyłam obfotkować , więc pewnie coś jeszcze dorzucę przy czasie.



Na choince, która w ubiegłą zimę stała w biurze , a wystawiona po sezonie na podwórko w zacisznym kątku wypuściła i dlatego czeka na kolejne święta  zadomowił się pajączek i oto co sobie zbudował 



    A teraz najlepsze : gawrony ( po naszymu wielkopolsku glapy ) . Tak wyglądały na etapie produkcji . Z jednej porcji ok.400 g cementu kreatywnego cokolwiek to jest udało mi się zrobić pięć sztuk różnej wielkości z , których dwie dostała wnusia 


 Tutaj cała gromadka już pomalowana i gotowa do odlotu

 A tu w całej okazałośći rozsiadło sie to skrzydlate towarzystwo na stoliczku z maszyny do szycia wśród kasztanów i gałązek i czeka... na Halloween zapewne 



 Okno w kuchni zdobi kompozycja z wszystkiego co znalazłam w moich kartonach z dekoracjami 




Kącik pomiedzy biblioteczkami wciąż zdominowany przez kolor czarny, tym razem z dodtakiem jesiennych złocistości 


I nasz niby- kominek ; świece - domki , jabłuszka , kamienie , kolorowe listki i całkiem spora gromadka jeżyków . Skąd jeżyki ? Ano , też mają swoją historię ; ulubionym zwierzątkiem dziadka jest jeż . A skoro dziadziuś lubi to wnusiątka przy każdej okazji obdarowują go jeżykami w różnych postaciach - mamy już całkiem sporą gromadke w domu.



         A tu zbliżenie , na szczegóły 



Przy wejściu na skrzyni do butów  też nie mogło zabraknąć dekoracyjnych drobiazgów, choć tu jeszcze dekoracja nie jest kompletna , właśnie myślę jak ją uatrakcyjnić 



PRL-owskie emaliowane dzbanki sprawdzają się w każdej porze roku , tym razem w towarzystwie kilku dyniek 



Jesiennym nastrojem podzieliliśmy sie też z przyjaciółmi - taki wrzosik w jesiennym ubranku , drobiazg , żeby sprawiał przyjemność 


6 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje, jesienne, ale wesołe. U mnie jeszcze rozstawiam bukiety kwiatów, póki są, jedynie w kuchni na bambusowej tacy zagościła pomarańczowa dynia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie nic nie ma i nie mam weny! Twoje dekoracje jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam wena , wystarczy jakieś zielsko przyniesione ze spaceru

      Usuń
  3. Ślicznie i zaraz specjalny domowy klimat. Ja chyba tez coś zrobię w tym roku o ile ta przeprowadzka w końcu dojdzie do skutku jesienią. :D Ale świąteczne będą na bank. Bez względu na to czy pojedziemy do Polski.:) Gawrony obłędne. !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , zabawne wyszły ; przyznaje się bez bicia , skopiowałam z czasopisma z dekoracjami. A teraz mam już nowy pomysł na nie , szydełkowy.

      Usuń