babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 22 grudnia 2018

22.12.2018 Amok

jakiś albo co ?  Każdy z obłędem w oczach lata po sklepach i ładuje do wózka co popadnie . Weszłam do biedronki po  wodę i załadowanie 3 butelek i trzech kartoników z sokiem zajęło mi dwie minuty, a stanie w kolejce 15 minut.  
A tak poza tym , ogarnęłam wszystko . Jutro tylko gotowanie . Choinka i worek z prezentami wyglądają bardzo stylowo . Udała mi się   dekoracja  jak nigdy . Jutro to wszystko obfotkuję i przy czasie pokażę. Z choinką tym razem nie przesadziliśmy , jest dość wysoka ale wąska . Nie zajmuje dużo miejsca. Na stoliku obok stanęła pierniczkowa chatka i ludziki , a na kominku latarenki, których pilnują skrzaty. Maluchy będą miały frajdę . 
Pora odpocząć .

2 komentarze:

  1. To czekam na fotki. Dekoracje z pewnością sliczne. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się i myślę , że z dobrym skutkiem , a będzie jeszcze dekoracja stołu.

      Usuń