babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 19 grudnia 2018

19.12.2018 Puchnę dziś z zadowolenia

a to dlatego ,że właśnie przed chwilą kupiłam bilety na samą Sarę Bringhtman !!!  Bilety sporo kosztują , ale trudno.  Takie koncerty nie zdarzają się co roku.  Koncert co prawda dopiero 6 listopada następnego roku , ale ważne, że jest. Kusiło nas to od chwili , gdy się dowiedzieliśmy ,że będzie w Polsce i skusiło. Odstraszała nas cena biletów i fakt , że trzeba do Warszawy jechać i hotel opłacić a to następne wydatki. Ostatecznie zdecydowało moje wkurzenie , na jednego naszego znajomego majstra. Fuszerki odwala w tym co robi , nie raz po nim poprawialiśmy , dorabia na pół etatu ,a to znaczy ,że zus mu opłaca pracodawca . I dziś mi się zaczął przechwalać ,że on na narty to tylko  do Austii i że właśnie zaczął sezon i cały tydzień miniony tam spędził. I nie chodzi o to ,że jedzie na narty i dokąd , bo mam to w nosie tak naprawdę , robi jak lubi . Wkurzyło mnie to przechwalanie się i powiedziałam sobie, że skoro ktoś taki jak on sobie nie odmawia , to czemu my mamy. No i po przedyskutowaniu z małżonkiem ( wielkim fanem Sary zresztą ) kupiliśmy bilety. Resztą będziemy się martwić przed wyjazdem czyli prawie za rok. 
A poza tym uratowałam chatkę z piernika i jutro , jak doschnie lukier będzie gotowa.  Od jutra ostatnie przygotowania do  świąt , zaczynam od zakupu makowca. Mogłabym upiec , ale po co sobie robić dodatkową robotę , skoro makowiec z ponad 150 letniej cukierni nie ma sobie równych . Już jutro , bo w ostatnie dni realizują tylko zamówienia. 

4 komentarze:

  1. Brawo za decyzję w sprawie biletów , kto jak nie Wy zasługuje bardziej na chwilę przyjemności.Cieszę się razem z Tobą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Miło mi bardzo. Nie żałuję ,że wydałam tyle kasy , dziś już się tylko cieszę , bo to wyjątkowa sprawa taki koncert.

      Usuń
  2. Ja też pochwalam. Nie powinnaś sobie odmawiać nagrody za ciężką pracę. Proszę zdjecie chatki. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawostka , bo mój małżonek własnie wpadł na ten pomysł, że nie powinniśmy sobie odmawiać , bo jak nie teraz to kiedy . Fotki będą ,w sobotę lub niedzielę , jak już stanie choinka i wszystkie dekoracje na swoje miejsce trafią .

      Usuń