babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 11 kwietnia 2018

11.04.2018 Jakiś bardzo spokojny dzień

jak na środę i w ogóle. Każdy robił co do niego należy , jakimś cudem żadnej wpadki nie było . Ciekawostka... 
Po południu zrobiłam sobie luzik, usiadłam z książką i czytałam , czytałam , czytałam. Nie specjalnie chciało mi się zabierać za robotę. Krzesełko leży rozbrojone i na razie poleży do niedzieli. Po jutrze jedziemy na doroczny zjazd partnerów więc nie popracujemy nad nim . Powrót w sobotę , a może i jakąś małą wędrówkę po toruńskiej starówce uda się zmontować .  

2 komentarze:

  1. Lubię Toruń... życzę Ci miłych chwil i ciekawych. Po powrocie będzie czas na na wszystko. A relaks potrzebny był. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toruń jest piękny , zawsze tam zaglądamy jak tylko mamy okazję.

      Usuń