babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 13 grudnia 2017

13.12.2017 Sprawy babusine

Pracowe w miarę . Zapłacił jeden z dwóch dużych klientów i to mnie cieszy. Ciekawe kiedy wywiąże się drugi, zwłaszcza, że już nowe zamówienie złożył. 
W domu całe popołudnie zajmowaliśmy się wnusiami . Są kochani , choć energia ich roznosi i trudno za nimi nadążyć . Ledwie odjechali przyjechał młodzież z wnusią . Wpadli na krótko , bo chcieli kupić książkę a ja mam konta na portalach książkowych. Niestety nie było na żadnym , a i w całym internecie nie znaleźliśmy. 
I oczywiście nic nie zrobiłam , bo trzeba się było wnusiami zajmować . Mały zachwycił się grającą książeczką , nawet grzecznie słuchał jak im ją czytałam ; krótka bajeczka o św. Mikołaju. Książeczka dość cieniutka ale ciekawa , oprócz tego , że gra , to ma jeszcze przestrzenne obrazki . Dostali ją na drogę . 
I to dziś tyle. Jutro 35 urodziny naszego młodszego synalka. Imprezy nie robi , ale i tak wpadniemy po południu złożyć życzenia. 

4 komentarze:

  1. Szczęścia dla Syna. Podziękowanie imienne na blogu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu syna .Czytałam i się uśmiecham do Ciebie .

      Usuń
  2. Wszystkiego Najlepszego dla syna!

    OdpowiedzUsuń