babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 12 października 2017

12.10.2017 Dziś wsypałam się do mojego ogródka

Głowa mnie bolała od rana , za dużo się nie działo w firmie , no to zabrałam komórkę i poszłam robić porządki w ogródku. Kawał roboty udało mi się zrobić . Usunęłam sporo liści, przekwitłe rośliny jednoroczne , jakieś nieliczne chwasty co w tym gąszczu wyrosły i jakieś suche badyle. Jutro chyba zrobię to samo z resztą trawnika . Postanowiłam też wyrwać kilka roślin . Nie wiem czy są wieloletnie czy jednoroczne i posiałam je w nieodpowiednim miejscu . Ale i tak się czegoś nauczyłam , bo już wiem jakie rośliny i gdzie powinnam posadzić , żeby to jakoś wyglądało. No i muszę jeszcze jakieś wiosenne kwiatki posadzić , żeby coś na tych trawniczkach kwitło zanim przyjdzie lato.  I tak myślę ,że dobrze zrobiłam , bo nie będę musiała przyjeżdżać w sobotę . Znajdę sobie inne zajęcie albo coś do czytania . Luz mi się należy, a co .
Przyjechała dziś moja wymarzona bluzeczka . No i muszę powiedzieć, że  miałam farta , że nie było mojego rozmiaru . Nie zmieściłabym się w 44. Ta większa okazała się idealna dla mnie . Nawet bez przesuwania guzików nie ciągnie mi się na biuście. Kolor przepiękny ; ciemna , świerkowa zieleń , nie prześwituje ; no idealna po prostu. Zakup udany jak mało który ! 
W marketach sezon świąteczny zaczęty; mężuś przyniósł kalendarze adwentowe , w sumie dobrze,że kupił , bo z obrazkami z bajek , które kochają nasze dzieciaki ; transformers ( to dla starszego wnusia ) i obrońcami Berg - ulubieńcami wnusi . Dla najmłodszego ja mam wybrać . Dobra, może jutro albo w sobotę. 

2 komentarze:

  1. Haniu teraz jest czas na sadzenie tulipanów,narcyzów, krokusów itp. Za kwitną na wiosnę. Ja zamierzam wsadzić je w najbliższą sobotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam takie posadzić i też się za to zabiorę w sobotę , kupiłam już nawet cebulki

      Usuń