babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 20 września 2017

20.09.2017 Jeszcze sie jesień kalendarzowa nie zaczęła ,

a tu już wieści o kolejnej zimie stulecia krążą. Mnie tam nie straszna żadna zima , parę zim stulecia już przeżyłam , to i kolejną przeżyję . A co ! 
Dzień w zasadzie podobny do innych .  Na obiadek zjedliśmy pyszne grzybki , czym pochwalić się muszę , bo rzadko je jemy. Klasycznie , w śmietance . Zapewniam ,że potrafię je przyrządzić po mistrzowsku ( wiem , skromnością nie zgrzeszyłam w tym przypadku) .Potem trzeba było zająć się sprawami przyziemnymi czyli starym biurem , przewiezieniem do garażu paru rzeczy i wlotem do mojej matki.  Przegarnęłam rachunki , ale kasy na spłatę długu nie dostałam . Obiecała mi jutro przynieść . Aha , okaże się . Jak nie przyniesie to znów do niej pojadę . I tak to już będzie , na razie co miesiąc będę musiała rachunków dopilnować a z czasem i innych spraw. Liczyłam , że uda mi się jeszcze trochę się nią nie zajmować ale nie , dopadło mnie już teraz. Napsuła mi w życiu krwi i wcale nie mam ochoty się nią zajmować , ale ... magiczne słowo "muszę" , które od wczesnego dzieciństwa stawiało mnie do pionu znów daje o sobie znać . Tak czy inaczej muszę , nikt inny za mnie tego nie zrobi ani mnie nie wyręczy. Nie mam rodzeństwa to obowiązek spada na mnie. Ano, zobaczymy jak się sprawy potoczą . 
Spódniczka prawie na ukończeniu a jeszcze mam całkiem spory kłębek włóczki . Może po prostu zrobię nieco dłuższą . Planowałam do kolan. Wygląda coraz ładniej. Kolor mnie nie przekonuje , nigdy nie przepadałam za niebieskościami . Może jednak czas się przekonać i coś zmienić ?  

4 komentarze:

  1. Grzyby tez tylko kupuje. Niestety nie znam sie na nich. W mojej okolicy najwiecej jest borowików i to one królują tutaj na stołach. Zima stulecia mnie wystraszylas bo rzeczywiscie będziemy mieli kłopot z przylotem do Polski i przemieszczaniem sie... Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie źle z tą zimą. Z borowików jest pyszna zupa

      Usuń
  2. Hania nie ma wyjścia trzeba przeżyć. Ja przezylam lato stulecia w Italii. A teraz moze i zima będzie stulecia. Grzyby w smietanie uwielbiam. Spódniczkę zrob dluzsza. Jesień lubi dluzsze. Kolory do niej znajdziesz. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , że przeżyjemy. Ze spódniczką kombinowałam i wyszło mi ,że najlepszy efekt będzie z szarym i matową czernią ale zobaczymy w praktyce . Na razie muszę dokończyć.

      Usuń