babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 11 września 2017

11.09.2017 No i dopadło mnie

kolejny obowiązek . Muszę zająć się matką , a przynajmniej ją ostro pilnować . To ,że znów narozrabiała , to jedno , ale zapomina. Nie umiała mi wyjaśnić ani tego , że za mieszkanie nie płaci , sprawiała wrażenie jak by nie docierał do niej upływ czasu , twierdziła , że przecież płaci , przyniosła mi książeczkę opłat ,  ( no coś tam zapłaciła , bo za 4 miesiące) , nie umiała wyjaśnić skąd sms-y z ponagleniami od firm udzielających pożyczek - chwilówek , w sumie pamiętała jedeną , a namierzyłam w telefonie cztery . Nie kojarzyła numerów , które ma w telefonie . Nie możliwe ,żeby tak dobrze udawała , ale kto ją tam wie. Muszę ją pilnować i tyle. Sklęłam ją za te zaległości na mieszkaniu i wymusiłam ,że załatwi w banku stałe zlecenie . Nawet jej napisałam co ma załatwić . To samo z telefonami. Poszperałam w jej telefonie i wyszło mi ,że ma jakieś dziwne rzeczy powłączane , ale bez bilingu i tak się nie dowiem co , bo są tylko ogólne opisy "usługa dodatkowa" .Też jej napisałam o co ma pytać i co załatwić.  Ciekawam  czy mi się jutro zamelduje z załatwionymi sprawami czy znów zapomni. Już mi synowe wspominały , że babcia zapomina , po kilka razy pyta o to samo , mylą jej się daty i godziny itd. No cóż , ma osiemdziesiąt lat , ma już do tego prawo a ja muszę ogarnąć i to. 
A tak poza tym , to dzień jak zwykle ; w pracy pisanie , pisanie pisanie , a po pracy stawianie do pionu babusi.
Odreaguję przy igliczkach i katalogu Ikei ( właśnie przyszedł nowy) nie koniecznie w tej kolejności . Jutro mam wnusię na noclegu . Jak co miesiąc synowa jedzie do swoich lekarzy od przeszczepu.  
Za oknem już tak bardziej jesiennie . Chłodno i mokro . Czas chyba letnią garderobę na wyższą  półkę odłożyć . 

4 komentarze:

  1. Hania uwazaj na mame. Takie zapominanie nie wrozy dobrze. Bedziesz chyba musiala przejac sprawy finansowe. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się , że nie tylko finansowe . Trudno, taka kolej rzeczy

      Usuń
  2. Klopotow z mama wspolczuje.
    Pogoda u n'as tez juz jesienna prawie, alé Ja dzielnie trwam przy letnich ubraniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wyżej ; taka kolej rzeczy , kiedyś musiało przyjść i trzeba się z tym zmierzyć .

    OdpowiedzUsuń