babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 5 czerwca 2017

5.06.2017 Nowy tydzień

zaczął mi się "tak se ". Kolejną lawiną upierdliwych drobiazgów i zastojem w kasie. To akurat nie jest jakiś wielki problem , odblokuje się na dniach , ale wkurza. 
Mój męski personel zainteresował się ogródkiem ! Chodzą i oglądają roślinki , pomidory w szczególności ! A tak marudzili , że posadziłam. Jeszcze będą dziękować mi za świeżego pomidorka do śniadania , bo na tym etapie wszystko wskazuje na to ,że będą. Zakwitł trzeci krzaczek.
Tydzień zapowiada się intensywnie. A mnie się nie chce . Lenia mam i tyle . Może nie lenia , ale spadek formy .Dobrze,że dłuższy weekend blisko . Jutro będę dogadywać szczegóły logistyczne w temacie wyjazdu. 
Skończyłam czytać norweski kryminał . Polecam : autor Jo Nesbo , tytuł "Pierwszy Śnieg" . 
Aha! Zapomniałabym o najważniejszym !  Dziękuję wszystkim , którzy wsparli konkurs na Bryłę Roku ! Budynek WW wygrał! Bardzo się cieszę ! 

4 komentarze:

  1. To bardzo się cieszę ze wygrał bo zaglosowalam. Męskie oko zwłaszcza pomidory zauważy. Oby nie zapragneli warzywniaka zamiast skalniaka. :)*** kryminał o ile jest e-book kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywniaczek też będzie .Jak pewnie czytałaś moja matka odpuściła sobie grządkę na działce u synalka a ja zamierzam ją zagospodarować. Ogród mnie wciąga . Na razie mam na tapecie skalniak koło biura , ale to nie jest moje ostatnie słowo

      Usuń
  2. Ja tydzień zaczęłam dopiero dzisiaj i tez intesywnie, ale to ostatni tydzień lekcji dla mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już odliczam dni do długiego weekendu . Potrzebna nam jakaś przerwa . Miłego tygodnia

      Usuń