babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 4 czerwca 2017

4.06.2017 Chciałoby się napisać

"niedzielne lenistwo". Nie było jednak jakoś specjalnie leniwie. To i owo wyprałam , przygotowałam mięsko na domową wędlinkę , trochę poczytałam ; oczywiście ostatnio nabyty norweski kryminał. Przygotowałam sobie też materiał na letnie poduszki. Czegoś mi jednak w tym brakuje , przydałyby się jeszcze jakieś paski . A potem pojechaliśmy na obiad do teściowej i Szwagroskiej. Posiedzieliśmy potem jeszcze przy kawie i lodach . Szwagroska jak zwykle narzekająca na ten świat . Jakoś nigdy nie udało mi się zrozumieć jak można tyle narzekać. 
Rozpadało się i wyglądało ,że porządnie , ale po godzinie przestało a teraz już nawet kałuże wyschły. Ale ogródek mi podlało. 
Na świecie kolejne zamachy , a w naszym pięknym Kraju politycy znów się kłócą . Tym razem o 4 czerwca ( dzień w którym 28 lat temu skończył się w Polsce komunizm którego nie było ; budowaliśmy przecież realny socjalizm ) . Dzień pierwszych , wolnych wyborów ; na które można było pójść lub nie wedle wyboru i nie być za to represjonowanym a do tego głosować , na taką partię jaką się chciało , a nie jedynie słuszną PZPR . Młodzi nie bardzo wiedzą o co wtedy toczyła się gra a moje pokolenie , patrzy jak wszystkie nadzieje , plany i cały potencjał społeczny  tamtego czasu jest sukcesywnie niszczony . 

2 komentarze:

  1. No właśnie. Nie było komunizmu ale młode pokolenie wie lepiej. Niedziela po to żeby robić co się chce nawet to co trzeba ale bez pośpiechu. Jak znalazłaś czas na to co lubisz to już dobrze. A jutro Nowy tydzień. Oby był szczęśliwym.***

    OdpowiedzUsuń