babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 30 czerwca 2017

30.06.2017 I pół roku za nami

no , prawie , bo dopiero za parę godzin . Szybko zleciało. Z decyzjami po części samo się rozwiązało , a to co jeszcze nie zostało rozwiązane nie wymaga pośpiechu , będzie czas przemyśleć . 
Dziś mam wolne popołudnie, mężuś w pracy i raczej prędko nie wróci. Dokończyłam szycie dekoracji marynistycznych i dopilnowałam wymiany wodomierza . I miałam zamiar wybrać się na jakieś zakupy do galerii ale zrezygnowałam . Z czystego lenistwa . Nie chciało mi się przebierać i prowadzić samochodu . Mogłabym też pójść pieszo , ale też mi się nie chciało. Lenistwo na całego. Zresztą nie miałam jakiś konkretnych potrzeb poza płynem do mycia zlewów i ulubionej herbaty więc nic straconego. Pokręciłabym się trochę po sklepach i empiku co najwyżej. A tak sobie siedzę spokojnie w domu i się lenię .Poczytam trochę i posłucham muzyki. Jutro czeka mnie znów pracowity dzień i to od wczesnych godzin rannych. Dziś pogoda szaleje. I deszcz i słońce i wiatr i nareszcie chłodniej bo tylko 21 stopni. 

6 komentarzy:

  1. Super ,że nasz trochę luzu , należy Ci się w tej gonitwie jakiś oddech .U nas wolniej też , ale tylko dzisiaj ,jutro przyjedzie wnusio mniejszy , oj będzie się działo , zostaje na tydzień , ale z ojcem na szczęście , synek u mamuni chce trochę pobyć , cieszę się .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby co robić , ale gonitwa daje mi się we znaki ostatnio, więc jak mogę to sobie odpuszczam. Nacieszycie się wnusiem , super!

      Usuń
  2. Fajnie tak sie polenić! Azzazdroszcze ale pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze zrobiłaś. Spokojnie posiedzieć w domu to jest to o czym marzę i śnie. :) Dlatego korzystaj jak możesz. Pokaż dekoracje marynistyczne bo jestem ciekawam.:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekorację pokażę ,postaram się jutro , choć nic takiego szczególnego , parę akcentów w postaci muszelek , sznurka i kolorów uważanych powszechnie za kojarzące się marynistycznie

      Usuń