babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 28 czerwca 2017

28.06.2017 Upalnie

 i  wciąż się zanosi na burzę choć jak dotąd tylko się zanosi. Taki upał źle na mnie wpływa , nic mi się nie chce . Zdecydowanie nie jest to pogoda dla mnie. 
Sprawy w zasadzie idą swoją drogą , choć wolniej niż by się chciało i nie całkiem po naszej myśli. No i parę nie łatwych decyzji przed nami a to mi humoru nie poprawia . Ale trudno , będzie trzeba się z tym zmierzyć , jak z wieloma innymi . 

8 komentarzy:

  1. Mnie "zanoszenie się na burzę" z działki wygoniło, ale póki co burzy brak. Za to trzeba groszek do słoiczków włożyć. Ciągle coś. Niełatwych decyzji nie zazdroszczę, ale jak się już decyzje podejmie, to jest lżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle coś , dokładnie . Miło ,że zaglądasz.

      Usuń
  2. Te trudne decyzje dopiero czas oceni , ale trzeba je podejmować tu i teraz , zwykle robimy to najlepiej jak umiemy na daną chwilę . Ale lepiej zrobić a potem żałować , niż żałować , że się nie zrobiło . To tak na poprawienie nastroju. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmowe, więc się to w jakiś sposób przełoży na poprawę sytuacji ale zdecydować się trudno, bo ryzyko jest ; jak w to w biznesie

      Usuń
  3. Czasami niestety i z takimi różnymi problemami zmierzyć. Ale pewnie jak zwykle wszystko poukladasz w miarę dobrze. Masz moje kciuki o buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki . I odpowiedź właściwie taka jak wyżej . Ryzyko jest , ale na coś trzeba się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudnych decyzji współczuje... Bo tez nie lubię ich podejmować.

    OdpowiedzUsuń