babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 24 maja 2017

24.05.2017 Zwykłe sprawy babusine

Całkiem zwykłe. Jakoś mocno ostatnio się powtarzam ale też dni jakieś takie powtarzalne. Niczym się nie różnią jedne od drugich. I dobrze , w tej powtarzalności jest pewien ład. A to mi odpowiada coraz bardziej. Starzeję się albo coś...
Zimno . Już od rana było tak sobie , 14 stopni . W ciągu dnia jeszcze się ochłodziło . I zaczęło padać i to całkiem solidnie jak na naszą okolicę . I chyba nawet pada do tej pory. Nie jakoś ulewnie , ale jednak. Niech sobie pada , roślinkom dobrze to zrobi. Moje krzaczki się trzymają , pomidory też . Wygląda na to, że z opryskami nie przesadziłam , ale to się okaże. 
Zaprosiłam rodzinkę na niedzielny obiadek . Chodzą mi po głowie gołąbki , ale dzieciaki nie przepadają więc pewnie wymyślę coś innego. 

2 komentarze:

  1. Bo życie w większości składa się ze zwykłych powtarzalnych dni. A deszcz majowy zawsze potrzebny. :)*

    OdpowiedzUsuń