babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 23 maja 2017

23.05.2017 Ale dzień mi sie trafił ...

Od samego rana pod górkę . Najpierw bankomat wciągnął mi z powrotem kasę . Musiałam wypłacać drugi raz , a potem latać do banku w celu składania reklamacji. Ale tak to jest jak się wypłaca kasę i odbiera telefony . Spóźniłam się o kilka sekund z odbiorem i wciągnęło. Potem , jak dojechałam do biura to się okazało, że zamówienie przyszło nie kompletne . Nie zwróciłam na to uwagi kiedy otwierałam paczkę w piątek , dopiero dziś kiedy starszy synalek zabrał się do szykowania sprzętu dla klienta . Musiałam odkręcać . Na szczęście wystarczyły dwa telefony , a dostawca żadnego problemu też nie robił i nie próbował udowadniać ,że na pewno pakował. Jutro dostaniemy brakujący element. Potem już było lepiej i raczej tak jak zwykle. 
Tak poza tym to po południe spędzam sama . Małżonek w pracy i pewnie jeszcze długo będzie . Zawzięli się ,żeby wszystkie roboty pokończyć w tym tygodniu. 
A ja wyprasowałam koszule małżonka , słownie trzy , żeby wystarczyły do końca tygodnia i wyjęłam już letnie. W sobotę odświeżę a te zimowo- wiosenne przełożę na górne półki. Swoje letnie bluzki też już przełożyłam na niższe półki. Jutro niby ma być w naszych landach ochłodzenie do 15 stopni , ale kto to wie. Ostatnie dni typowo letnie . Temperatury powyżej 20 . Takie lato lubię ; pomiędzy 20 a 25 stopni.  Jeszcze tylko lżejsze buciki muszę poszukać , bo w wiosennych już za ciepło.
Czytam skandynawski kryminał. Po raz drugi. Podobał mi się więc nie oddałam razem z innymi do biblioteki. Pewnie to zrobię , ale przy następnych porządkach. 

2 komentarze:

  1. O Boże znów 15 stopni. U mnie ponad 30 jak dla mnie to w sam raz. A moich letnich ciuchów mam w hotelu stanowczo za mało. Ale co zrobić. Może przyszłe Lato to nadrobi. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym momencie było nawet mniej niż 15 i o dziwo popadało .

      Usuń