babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 15 maja 2016

15.05.2016 Foto

Co tam będę dużo pisać , dziś pokażę na obrazku. 

Poniżej pudełko na biżuterię , które zmajstrowałam dla mojej przyjaciółki ; w środku i na zewnątrz 








Skrzynka na sztućce , na zewnątrz i w środku - nadal go nie zagospodarowałam , może w tygodniu 






Kilka fotek z parku za moim biurem ; bzy , kalina i kasztany 





 I moja działalność babciowa:  czapka Papy Smerfa 



Czapeczka Czerwonego Kapturka 



Pelerynka Czerwonego Kapturka 



I na koniec moje nowe wdzianko - niestety w dziennym świetle za nic nie chciał się ujawnić kolorek miętowy - na fotce wychodził biały, szary, różowy - każdy tylko nie miętowy , możecie mi tylko na słowo uwierzyć ,że faktycznie taki jest .




8 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Moje maciupkie ścibolenie. to pestka do Twoich prac! Piekne! I jak dobrze dobrana kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Wciąż jeszcze się uczę , odkrywam nowe triki itd. Największym moim problemem jest cierpliwość - jak coś nie wychodzi jak bym chciała to ją tracę.

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Moje maciupkie ścibolenie. to pestka do Twoich prac! Piekne! I jak dobrze dobrana kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te Twoje prace , ja ciągle nie mam czasu , wiecznie jest coś pilnego do zrobienia , a lubię takie
    rzeczy zrobione ręcznie . No nie mogę się napatrzeć na te pudełeczka . Śliczne po prostu , cacuszka :) Płaszczyk elegancki bardzo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też nadmiarem wolnego czasu nie grzeszę , właściwie tylko w niedzielę przed południem mogę z 2-3 godziny na to poświęcić , w tygodniu sporadycznie . Dziękuję za dobre słowo.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. ja też jestem pod wrażeniem Twoich zdolności. Piękne są te skrzyneczki i wdzianko super. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Już zabrałam się za kolejne dla drugiej przyjaciółki ale dopiero zaczęłam.

      Usuń