babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 12 stycznia 2016

13.01.2016 Ogarniam sprawy babusine

powoli ale skutecznie . Dziś skończyłam odnawianie umów . Chłopaki wciąż ciągną sprawy ubiegłoroczne , ale już nie długo.
Zaczęły przychodzić zamówienia te firmowe i te domowe ( np .kawa do ekspresu z prezentu za zakup i zarejestrowanie ekspresu, mam też jakieś awizo ; opcje są dwie albo książka Luci , albo sukienka dla wnuczki- okaże się jutro kiedy udam się na pocztę). Szybko . Zwykle początek stycznia był mniej zorganizowany.
Za oknami śnieg . Dawno nie widziałam tak gęsto padającego śniegu w naszej okolicy jak dziś. Warunki drogowe fatalne , nawet moje 180 koni pod maską i silnik turbo sobie nie radziły i jechałam jakieś 10 km na godzinę . Średnio w co drugim aucie na zakręcie tył wyprzedzał przód. Zrobiłam sobie dziś przymusową wycieczkę na wieś , jak zwykle dowoziłam chłopakom towar. Ale było pięknie . Prawie zapomniałam jak cudnie wygląda wieś i lasy w zimowej szacie . Gdyby nie fakt,że musiałam szybko wracać , żeby zdążyć przed szczytem komunikacyjnym i korkami , poszłabym namały spacer.


Fotek ze wsi i lasu niestety nie mam , rano zdążyłam tylko zrobić fotkę parku za moim biurem w padającym śniegu

    Zamówiłam sobie książkę "Żelazne Damy  - Kobiety , Które Budowały Polskę" , o żonach pierwszych władców . Uwielbiam epokę Piastów więc kiedy zobaczyłam tę książkę , od razu wiedziałam ,ze musi trafić do  mojej biblioteczki.
   Udało mi się w końcu skończyć sweter z rękawami wykończonymi mitenkami .Na obecną pogodę jak znalazł . W realu wygląda zdecydowanie lepiej niż na fotkach ale jak wiadomo ; fotograf ze mnie żaden.




5 komentarzy:

  1. Faktycznie zima jak się patrzy. W mojej wsi też podobno padał śnieg i mam biały ogród. Ale nie mogę tego zobaczyć, bo ja od wczoraj jestem w drodze. Dziś będę blisko Ciebie bo w Poznaniu.
    Sweterek cudowny i bardzo optymistyczny- w sam raz na smutne zimowe dni:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz , szkoda,że to środek tygodnia i że nie wiedziałam wcześniej . Może byśmy się na jakąś wspólną kawę zmówiły.

      Usuń
  2. Boże prawdziwa zima !!! A u mnie 18 stopni i kwitnie mimoza jak ta głupia. Sweter prześliczny w kolorach i te mitenki. Super. Ciekawa jestem co poczta ma dla Ciebie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory nie całkiem takie jak w realu , światło jednak trochę zmienia , a o przesyłkach będzie we wpisie.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń