babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 8 marca 2015

8.03.2015 Święto

rodem z innej epoki , ale święto więc życzenia najlepsze Wszystkim Paniom zaglądającym do mojej szafunierki składam . 
Przedpołudnie miałam w miarę spokojne i raczej takie jak zwykle. Dłuższa kąpiel w wannie a potem kilka chwil dla siebie . Tym razem poświęciłam czas na poprawienie firan z sypialni i dekoracje świąteczne. Jeszcze trochę i będą gotowe, bo jak zwykle , przed kolejnym etapem pracy trzeba je dobrze wysuszyć .Starczyło mi nawet czasu na poczytanie. Kupiliśmy wczoraj czasopismo historyczne. Bardzo ciekawy numer.  A po obiedzie rundka po rodzince. Nie lubię takich dni. Zdecydowanie wolę niedzielne popołudnia w domu. 
Od chłopaków dostałam po kwiatku ; tradycyjnie od młodszego i wnusia tulipany , od starszego goździk (bez drutu) . Synalek lubi klimaty PRL-owskie i konsekwentnie na Dzień Kobiet kupuje paniom czerwone goździki.  
I w końcu spokojny wieczór z dzbankiem pachnącej herbaty i kieliszkiem aroniowej nalewki. 
Za oknem dziś wiosna.   Nawet kapelusza i rękawic nie potrzebowałam . 

2 komentarze:

  1. Klimaty PRL owskie... wracają do mody . A Święto to święto, czym lepsze są Walentynki ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń