babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 22 października 2014

22.10.2014 I znów zwykłe , codzienne sprawki

Porażka ; ze skrzynką do granatów. Kolor brązowy , którym była pomalowana skrzynka, po naklejeniu serwetek przebił obie warstwy bieli i je przebarwił . Wygląda paskudnie . Muszę zdrapać , pomalować na nowo i wymyślić coś innego dla ozdoby pudła... 
Porażka z zakupami ; drutów do rękawic numer 6 nie ma w całym mieście , koronki też nie . To znaczy koronka jest , ale potrzebuję 4m do podszycia firanek . Niestety nikt aż tyle nie ma. Najdłuższy odcinek 3,5m . No koniec świata !!!
Trudno , kupię w necie, albo przy okazji pobytu w Poznaniu . 
Dzień dziś deszczowy i zimny , ale mnie nie przeszkadza., pogoda nigdy nie robiła na mnie wrażenia. Przyjdzie tylko cieplejsze ciuchy nosić czego nie lubię.
Na jesienne wieczory mam dwie książki i stos robótek i jeszcze mnóstwo roboty domowej.
Jutro wybieram się na targ. Póki mam jeszcze chwilę żeby rano się gdzieś urwać , bo za chwilę i na to czasu nie będzie. Ilość zleceń rośnie lawinowo i same duże kontrakty a to angażuje.  Pokręcę się po straganach , pooglądam i muszę uzupełnić zapas owoców - jakoś dużo w tym tygodniu poszło. 
Jutro w biurze czeka mnie pracowity dzień .Mam mnóstwo papierów do ogarnięcia . Muszę też znaleźć czas ,żeby zajrzeć do spółdzielni mieszkaniowej - sprawdzić czy matka opłaca mieszkanie. Jakoś dziwnie milczy i nawet młodzieży unika . Kto wie czy znów nie narozrabiała. 

2 komentarze:

  1. Czyli wszystko w sumie normalnie... trochę w dół a w gore całkiem nieźle :) Tej niewrażliwości na aurę Ci zazdroszczę bo ja zimno strasznie znoszę. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dół niegroźny . Nie ma się czym przejmować .

    OdpowiedzUsuń