babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 lipca 2013

15.07.2013 Kilka spraw babusinych

Padam dziś na dziób . Cały dzień przy projekcie -  kompletny bezsens. Ten co to projektował , nie miał pojęcia o tym co robi. W życiu nie miałam w ręce tak źle zrobionego projektu , a kosztorysów w swojej karierze  zawodowej zrobiłam kilka setek jeśli nie więcej . Aż mi oczy wysiadają od wlepiania w rysunki i cyferki... 
Przyszły zamówione książki . jestem miło zaskoczona . Stan idealny , jakby nigdy nie były czytane , cztery w cenie jednej  ( swojego czasu w KDC jeden tom kosztował 39zł , teraz z przesyłką 64,00) i na dodatek bardzo szybko jak na możliwości naszej poczty . Spodziewałam się za jakiś tydzień . Czytania na całe lato. Ciekawam jak się mają wątki książkowe do tych filmowych . W zasadzie wolę najpierw czytać , potem oglądać ekranizację , tym razem będzie odwrotnie . Już nie mogę się doczekać kiedy do nich dopadnę .
Zmęczona dziś jestem ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz