babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 2 kwietnia 2013

2.04.2013 Popsioczę sobie dzisiaj , a co !

Pierwszy raz nie mogę się pozbierać po zmianie czasu. 
Pierwszy raz wkurza mnie i dołuje pogoda.
Na grube zimowe ciuchy patrzeć już nie mogę ( jak tylko zrobi się ciepło , te co mają więcej niż trzy lata  skończą w opiece społecznej) 
Buty zimowe mi się kończą , a już w tym sezonie nie zamierzałam kupować następnych ; dopiero na jesień 
Zastój w firmie ( tym akurat za bardzo się nie przejmuję, ruszy najdalej po majowym weekendzie)  
Kilogramy nadmiarowe znów spadać nie chcą , a powinny , bo się pilnuję . 
Nooo  , o kant dupska to wszystko roztrzasnąć ...

2 komentarze:

  1. A psiocz moja Miła do imentu. To najlepsze miejsce na to! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwłaszcza,że szuflady mam z hamulcami i nijak sobie żadną nie trzasnę .

    OdpowiedzUsuń