babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 19 stycznia 2013

19.01.2012 O jak dobrze


Takie dziś z okna mam widoki 



Żadnego pośpiechu , poza szybkimi zakupami rano , ale to z powodu odwiedzin księdza. Tym razem jakiś normalny się trafił . Porozmawialiśmy , pośmialiśmy się , wziął wizytówkę naszej firmy , bo go zainteresował temat kamer przemysłowych. Nie będzie to pierwsze zlecenie z kościoła , które robiliśmy, jakby tak co do czego... 
A tak poza tym to za oknem zima  śniegiem sypie od rana , Mężuś zasiadł przy swoim kompie , ja wyjęłam już ściągnięty z netu i posklejany wczoraj wykrój na bluzkę i zamierzam przystąpić do działania zaraz po obiedzie. Mam czas , dziś nigdzie ani do niczego się nie śpieszę . Choinka się sypie , ale postanowiliśmy ją jeszcze do następnego tygodnia przetrzymać , bo lubimy mieć w domu choinkę.  Wieczorem dopiszę coś do wspominek. Ostatnio trochę zaniedbuję tę działalność . Tu i teraz pochłania mnie w znacznej mierze . na wspominanie brak czasu. 
Jutro obiad u teściowej i szwagroskiej . Zaprosiły na kaczkę. Pewnie znów posiedzimy parę godzin .  

2 komentarze:

  1. Twoje wspomnienia sobie odkładam na zas, jak już na roboty jeździć przestanę!
    Szkoda, że wydałam maszynę, teraz też bym z przyjemnością coś na niej pościuboliłabym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją sprzedałam jakieś 20 lat temu. W ubiegłym roku kupił mi mężuś na Gwiazdkę - bo sobie zażyczyłam taką mini,ale daje radę . Jak już wyregulowałam to szyje prawie wszystko.

    OdpowiedzUsuń