babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 17 stycznia 2013

17.01.2013 Parę spraw babusinych

Chyba mnie pogięło.  Jak bym nie miała co robić . Kupiłam sobie kawałek materiału i postanowiłam uszyć bluzkę .Spodobał mi się - koronka w kolorze biskupim . Dawno nic w tym kolorze nie miałam .  Maszynę mam , ostatnio nawet jej  używam do drobnych napraw i obszywania obrusów , ale bluzka  to już poważniejsza sprawa . Wykrój ściągnęłam z netu . Dobre 20 lat nic takiego nie robiłam . Najwyżej zmarnuję materiał, majątku nie kosztował , ale i tak byłoby szkoda..Mam też parę materiałów , które kiedyś kupiłam , bo mi się podobały i leżą . Może i z tego coś wysmyczę ... kiedyś .
Dziś luzik . Mężuś w pracy i pewnie prędko nie wróci . Kolejny raz grafik nam się do góry nogami wywrócił . Ktoś coś odwołał, ktoś inny przełożył , no i wyszło ,że znów musiałam wszytko przekładać. Tak poza tym ogarnęłam kilka spraw i wreszcie wyrejestrowałam auto - całe 8 dni mi zeszło zanim znalazłam czas żeby do wydziału komunikacji się udać. 
Wczoraj pod wieczór przetrząsnęłam jedną szufladę . Na razie tylko ułożyłam , bez przeglądania i wyrzucania , ale dojdę i do tego. 
.Laptop mężusia tymczasowo uratowany , ale matrycę będzie trzeba wymienić . 
Jutro muszę ogarnąć chatę na przyjście księdza - dobrodzieja . W sobotę nie zdążę , bo zaczyna się o 10.00  więc tylko rano szybkie zakupy zaliczę.. Za to reszta soboty  woooolnaaaa !
Za oknem piękna , idealna zima . Śniegu tyle żeby ładnie świat wyglądał i lekii mróz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz