babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 4 lipca 2012

4.07.2012 Nic ciekawego tym razem

Termin montażu mebli robi się realny ; najbliższy wtorek . To już coś.
Jutro babciuję . Synowa jedzie na badania , a Helenka zostaje ze mną. Na kilka godzin muszę ją zabrać do biura, bo mam kilka ważnych spraw i mnóstwo towaru do odebrania. Wczoraj rozbawiła mnie do łez . Zadzwoniła do mnie po czym mówi ; "cześć babciu, zaśpiewasz mi piosienkę o jeźiu?" I co miałam robić zaspiewałam " oto jeż mały jeż , jeż to bardzo smieszny zwierz" i tak dalej ... A mała zaczęła chichotać jak szalona a na koniec mówi " babciu cześć " i się wyłączyła. Muszę się pochwalić , umie już sama dzwonić. Na dotykowych ekranach wyszukuje sobie zdjęcia  taty , mamy , albo babcię lub dziadzie i w ten sposób wybiera numer . Nie bardzo rozumie dlaczego mój telefon tak nie działa , ale ja wciąż jeszcze nie wymieniłam na nowszy i mam tylko z tradycyjną klawiaturą . Rośnie dziecko epoki. Jeszcze chwila i zacznie meilować , albo na czacie siedzieć. 
Pogoda tropikalna , upał i wilgotno - aż mi papier do drukarki zamókł .. . 
Pracy wciąż bardzo dużo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz