babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 1 stycznia 2012

1.01.2012 No i mam poważny zgryz …


Czas ucieka, z wybiciem godziny 24.00 przybył mi kolejny rok : pięćdziesiąty pierwszy. Nie żebym się tym specjalnie przejmowała. Na razie nie widzę w lustrze upływu czasu – wciąż nie mam zmarszczek, własny, nigdy nie farbowany kolor włosów, swoje zęby itd. Upływ czasu raczej czuję . Częściej muszę odpoczywać , czasem udawać się do lekarza , szybciej się męczę przy pracy fizycznej , trudniej mi wspinać się na krzesła i drabinki , czasem coś zaboli … I właśnie z tego powodu ten zgryz. Nie umiem zaakceptować pewnych ograniczeń wynikających z upływu czasu.. A przecież doskonale wiem ,że powinnam.. Zawsze byłam okazem zdrowia i sprawności fizycznej a tymczasem przybyło kilogramów, stawy nie pracują już tak idealnie jak kiedyś , nie da się nawlec igły bez okularów i tym podobne niby nic nie znaczące drobiazgi ale jednak dające się we znaki. A przy tym i dusza wciąż we mnie młodzieńcza ; w głowie pełno planów i pomysłów , chęć do pracy i zdobywania nowych doświadczeń , przeżycia kolejnych przygód … Nie ,zdecydowanie nie nadaję się jeszcze na starszą panią.
A tak poza tym , to rok zaczyna się miło i spokojnie . Na urodziny od mężusia dostałam srebrny wisior w kształcie kwiatu z oczkiem z perły i płatkami ze szmaragdów. Cudny ! Nie mogę się nim nacieszyć. Obejrzeliśmy koncert noworoczny z W iednia ( chciałoby się być kiedyś w złotej sali na takim koncercie) , na obiad zrobiłam curry z kurczakiem , świeżym imbirem i mlekiem kokosowym , a teraz wypoczywamy przy herbatce i resztkach pierników.
Jutro normalny dzień pracy.                 

4 komentarze:

  1. Haniu bilety na koncert są losowane spośród osób które się zapiszą na stronie filharmonii wiedeńskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten koncert możemy jechać razem, jak wylosujemy! :-))))
    Nie myśl o ograniczeniach, nie warto. Realizuj wszystko, o czym pomyślisz, jedynie zrobisz to trochę wolniej! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wylosujemy, to pojedziemy razem! :-))))
    Nie przejmuj się niedogodnościami "starości". Rób wszystko, o czym pomyślisz, co najwyżej będzie to mniej śpiesznie i mniej dokładnie, ale od tego świat się nie zawali! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo zdrowia i nadal takiego nastawienia do życia jakie masz, a będziesz młoda przez następne lata bez wzgledu na okulary :))) sciskam od wszystkich Chomików :*

    OdpowiedzUsuń