babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 3 sierpnia 2024

3.08.2024 Plan na dziś wykonany

 sufit pomalowany , nawet dwa razy . Jeśli nic nam nie wyskoczy jutro zaczynamy malować ściany . Wybraliśmy coś co się nazywa szara biel a tak dokładnie to jest to bardzo, bardzo jasny szary o ciepłym , kamiennym odcieniu. Ja co prawda preferuje paletę chłodną , ale ten odcień jednak lepiej się prezentuje na ścianie w naszym PDzO. Kupiliśmy wczoraj próbniki i zrobiliśmy przymiarkę . No to dziś była rundka do marketu po farbę na ściany . W tak zwanym międzyczasie pierwsza warstwa farby na suficie dosychała.  Tak poza tym to znów przytargałam kosz pomidorów . Ani tego zjeść ani przetworzyć ani rozdać. Coś wymyślę ... Tyle relacji na dziś . Musze trochę odsapnąć po tej robocie. Aha! Wysiałam znów ogórki . Może ich zaraza tym razem nie dopadnie. 

4 komentarze:

  1. Hania. Zrób suszone pomidory. Jest gorąco. A potem można je też zalać oliwą lub same jeść czy podgryzać. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa , na to nie wpadłam . Da się zrobić w suszarce ? Mam taką do owoców i grzybów. Spróbuję . Dzięki za podpowiedź.

      Usuń
  2. Myślę, że można. Wcześniej jak na słońcu w Italii to solą i obracają. Jutro zerknę do wpisu o suszonych pomidorach. Czy jest tam coś jeszcze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie doczytałam , że można , polecają nawet kilka odmian , a jak nie ma odpowiednich to trzeba usunąć pestki i wodnisty miąż. Spóbuję.

      Usuń