babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 24 lipca 2024

24.07.2024 Dziś trochę klimatów gotyckich

Spacer po Bolkowie - takie żelazne  "drzewko wisielców " zdobi skwerek przy ratuszu 

Taki strój wiktoriańskiej damy można sobie kupić na straganie , to diabelskie nakrycie głowy również 


Widok na wieżę - ten zamek naprawdę wygląda groźnie , w średniowieczu z pewnością dobrze spełniał swoją funkcję - odstraszał  wrogów


Widok z wieży , tam w dole powstaje scena na główne koncerty 


Robię odstępstwo, żeby nie było , że coś ściemniam i prezentuję się własną osobą na tle sceny 


Mam nadzieję , że bywalcy festiwalu mi wybaczą - parę fotek festiwalowych strojów - robione tak dyskretnie - z partyzanta . Trochę je podrasowałam . Na tym poniżej zwłaszcza makijaże robią wrażenie 


Są wszyscy , odziani w czerń , mniej lub bardziej współczesne lub całkiem odjechane  stylizacje , z atrybutami w postaci czaszek, łańcuchów i wachlarzy , zmierzają na planowane imprezy  









Jak widać przedział wiekowy rozległy od 0-100 



Ci dwaj wynurzyli się wprost z kart "Wichrowych Wzgórz" Emily Bronte 



 
Z każdą minutą miłośników czerni i muzyki przybywało 


Bawią się razem "licencjonowany Inkwizytor Hes Hebronu ( to z Piekary) i szalona Harley Queenn z Marvela 


Miasteczko żyje dla imprezy - oferta sklepu z ciuszkami 



I jeszcze jeden przybysz z Wichrowych Wzgórz 


Kram z pamiątkami 


W całym miasteczku panuje bardzo pozytywna atmosfera , Bywalcy wyglądają trochę przerażająco , ale zachowują się naprawdę kulturalnie. Nie ma awantur , przeklinania, rozrzucania śmieci i gapienia się w smartfony a ludzie się do siebie uśmiechają. Dobrze sie bawiliśmy w tym  gotyckim tłumie .

ciąg dalszy nastąpi 

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobało, bo ja w takich różnych kostiumowych klimatach oblatana. A Ty się świetnie wkomponowałabyś w Ascoli swoją czarną sukienką. Czysta Włoszka. 😀
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że po włosku niestety nie mówię . Nauczyłam się tylko kilku słów , które czasem używasz we wpisach i kilku z czasopism robótkowych. Tak czy inaczej, nie odbiegaliśmy od bywalców gdy chodzi o anturaż. I tak właśnie myślałam ,że Tobie może się podobać. Buziaki!

      Usuń