babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 24 maja 2024

24.05.2024 Dobrze, że ten tydzień mija,

 bo jakiś rozlazły jest. Do tej pory się nie pozbierałam . Na dokładkę jeszcze mi system skopały sąsiedzkie zaszłości. Miesiąc kończymy przed czasem a to z powodu wyjazdu. Miałam więc sporo pracy , bo i klientom popłacić i wypłaty dla chłopaków i oczywiście sprawy bieżące. 

Nagrań z kamerki nadal nie przejrzałam , ale znajomka matki znów dziś u niej siedziała. Muszę się jednak do tego zmobilizować. 

Tak poza tym rozszalała się dziś burza i mocno popadało. Niebywale po prostu jak na nasz teren . I to podobno nie koniec. Zajęłam się więc dokończeniem moich robótek decoupagowych . Nałożyłam zewnętrzny lakier. Jutro jak dobrze wyschnie nałożę kolejną warstwę , a potem już tylko ostatnie wykończenia i będą gotowe . Pochwalę się fotkami w swoim czasie. Plany na jutro po części działkowe a po części produkcja domowego makaronu w ilości hurtowej. Rodzinka w niedzielę na obiadek się zbiera , oczywiście rosołek. Mam co robić . A od poniedziałku przygotowania do wyjazdu . 

4 komentarze:

  1. Rozpocznij to śledztwo wreszcie, bo lepiej się upewnić. No tak rodzinny rosołek. A ja z dylematami jedzeniowymi. Ale ziemniaki będzie jadł, bo potas
    Byle gotowane chciał. Jakoś spróbuję to ogarnąć. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak nie Ty ale domyślam się , że wesoło nie będzie. Musze się zabrać za te nagrania choć mi nie po drodze , mam jakiś wewnętrzny opór.

      Usuń
  2. Znalazłam jeszcze dzisiaj taki art. O bezpiecznym środku przeciw ślimakom. Może przeczytaj. Buziaki
    https://wiadomosci.dziennik.pl/nauka/artykuly/9508123,slimaki-bija-sie-o-te-granulki-miedzy-soba-najlepszy-ekologiczny-srodek-na-slimaki-uratuje-ogrod-pirofosforan-zelaza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym pirofosforanie chyba już gdzieś czytałam , ale zajrzę i do tego artykułu. Buziaki!

      Usuń