babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 21 maja 2024

21.05.2024 Coraz bliżej

 długi weekend oczywiście . Mam tyły w robocie , ale co tam , działka rządzi . Domowe sprawy mogą poczekać , jedynie do robótki decoupagowej musze się przyłożyć , bo mi bałagan robi na w saloniku. Zdążę , jutro albo po jutrze wykończę i polakieruję i będzie koniec. Weekend dograny , domki na nas będą czekać jak co roku w Psiej Górze, , równo za tydzień wyjeżdżamy, Konkretnie to w środę . Bardzo się cieszę , bo Kaszuby to mój numer 1 zaraz po Wielkopolsce a zaraz za nimi DolnyŚląsk. Jedno i drugie przepiękne ale jednak z małą przewagą Kaszub, bo tam są jeziora , a Dolny Śląsk w wody ubogi. A skoro o tym mowa to planujemy wyprawę na Agatowe Lato do Lwówka Śląskiego. Tym razem na krótko, ale już dawno nie byliśmy na takiej wyprawie . Na pewno pusto nie wrócimy , kolekcja kamieni się powiększy i może o Castel Party zahaczymy ? Jakieś wakacje trzeba zaliczyć choć krótkie . 

Akcje Pana Ćwirleja lecą u mnie w górę ! Właśnie  odkryłam wzmiankę o moim mieście; podporucznik Brodziak kupił kolumny Altus produkowane niegdyś w moim mieście . Doskonałe głośniki podłączane do wież w celu słuchania muzyki na wysokim poziomie. Były jeszcze jedne o nazwie Bolero i to była ta bardzo wysoka półka , pod względem jakości i ceny ( tańsze też produkowali, nawet pracowałam kiedyś w tych zakładach sezonowo) , obiekt pożądania wszystkich melomanów. Autor nie napisał w jakich okolicznościach jego bohater nabył te kolumny ale mogę sobie to wyobrazić: długa kolejka pod sklepem firmowym , jakieś 24 godziny stania minimum , bójka przy wejściu w chwili gdy otwierali , interwencja milicji i wreszcie paru szczęśliwców , którym się udało. Dokładnie tak to było , kilka razy była świadkiem takich scenek rodzajowych. Ukłon dla autora ! 

2 komentarze:

  1. Mój podziw dla autora rośnie w miarę kolejnych tomów. A mini urlop zawsze sie przyda. Oby pogoda dopisała. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie przeczytam wszystkiego w takim tempie jak Ty , z braku czasu po prostu ale na pewno sięgnę po kolejne tomy , następny będzie chyba ten retro , który aktualnie czytasz . Te z prokuratorkami zostawię sobie na koniec. Póki co wszyscy inni autorzy w odstawce.

      Usuń