babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 16 czerwca 2023

16.06.2023 Księżniczka idzie na bal

Dziś ważny dzień mojej wnusi ; idzie na swój pierwszy , wielki bal . Bal z okazji zakończenia ósmych klas. Ma piękną , błękitną sukienkę z koronkowym gorsecikiem i wielowarstwową, tiulową spódniczką , ciotka i koleżanka ciotki zrobiły jej na tę okazję prawdziwy manicure i makijaż . A jaką ma obłędną fryzurę! Niczym superbohaterka z gier komputerowych . Wygląda pięknie , a ja i dziadek jesteśmy z niej bardzo dumni. Baw się wspaniale wnusiu , niech to będzie niezapomniany bal! 

A tak poza tym weekendowo . Mnij-więcej od 12 w południe nic się nie działo a to mi uświadomiło, że właśnie za tydzień zacznie się lato , co mnie za bardzo nie cieszy , bo się męczę w upale. Młodsza młodzież z chłopakami jedzie na rajd rodzinny organizowany przez szkołę , a my wybieramy się na działkę . Zamówiłam obrzeże w celu zrobienia tzw. opaski dookoła domku , ale to jeszcze nie jutro. Musimy dokończyć inne prace. Pod wieczór rodzinna impreza. 

5 komentarzy:

  1. "Jej pierwszy bal, te walczyki leciutkie jak świerszcze... "Chociaż muzyka z pewnością inna. Ale sukienka jak z dawnych lat. Niezapomniany.
    A lato w ogrodzie najpiękniejsze. Ruchliwe i pożyteczne. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeślę Ci na e-mail fotkę , bo po prostu nie mogę uwierzyć , że mam taką śliczną wnuczkę . A jej fryzura przyćmiła wszystko, nawet limuzynę, którą podjechała jedna z jej koleżanek. Takie czasy , na bale dzieciaki wożą limuzyny ... Szczęka mi opadła jak mi o tym powiedziała..

      Usuń
  2. Tak sobie wspomniałam moje Wnuczki. Pannice, że ho,ho ! Cieszę się Twoje radością!
    🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje też piękności, o ile sobie przypominam sprzed kilku lat . Teraz pewnie jeśzcze ładniejsze, jako dorosłe. Buziaki.

      Usuń