babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 22 grudnia 2021

22.12.2021 Dziś chwilka przerwy w sprawach świątecznych

 i początek kalendarzowej zimy . Nawet się wykazała na dzień dobry i powitała nas lekkim mrozem i sypnęła białym puchem , ale z umiarem . A skoro przerwa to wrzucam fotki ; tym razem miejskie klimaty.





O tym miejscu muszę coś napisać bo to moje ulubione ; z dwóch powodów .  Jeden to taki, że zawsze są tu jakieś ciekawe albo zabawne dekoracje , a drugi to poniekąd historyczny ; w początku lat 90-tych stał tam kiosk Ruchu i ja ten kiosk prowadziłam , a w tle widać niedawno dobudowane skrzydło szkoły, w której zaczynałam naukę - krótko to trwało, bo w następnym roku ukończono nowy budynek "trójki" i przeniesiono nas do nowego 
















Ale to jeszcze nie wszystko ; ciąg dalszy nastąpi 

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe dekoracje! Naprawdę pięknie się Twoje miasto prezentuje. W pobliskim mnie jakoś od lat to samo. I taka sama choinka na rynku, i tak samo udekorowane 2 uliczki do prowadzące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie byliśmy jeszcze w rewirze Hindusów, tam gdzie ten plac zabaw na wodzie ; tam zwykle jest "na złoto". Ratusz rywalizuje ze starostwem , dorzuca się biznes , no i mamy, a okolica przyjeżdża oglądać. Jeszcze nie obfotkowałam ciuchci , tej na rynku i tej z mini -muzeum . Może mi się uda w święta.

      Usuń
  2. Pięknie się świeci Twoje miasto a śnieg jeszcze dodaje uroku.
    Historyczne miejsce też bardzo ładne. To czekam na ciąg dalszy. ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy porządny śnieg od 2013 roku . W tym "historycznym" miejscu była już pani jesień, zajączki nurkujące w doniczkach z kwiatami, sanie Mikołaja i strumienie kwiatów wylewające się z gigantycznych doniczek i mnóstwo innych ciekawych instalacji.

      Usuń
  3. Haniu, bajkowo wygląda Twoje miasto, ja mieszkam w małym mieście na obrzeżach stolicy ale żeby poczuć tą atmosferę co roku jadę przemierzyć Trakt Królewski tam i z powrotem kilka razy, potrzebuję tej magii jak tlenu.
    Pozdrawiam świątecznie i regularnie na śniadanie kawa i wizyta w Szafunierce. Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje miasto też nie jest za duże, ale już dwa razy mieliśmy tytuł "Wielkopolskiego Miasta Świateł". Miło znów Cię gościć, najlepsze życzenia świąteczne!

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia, ładnie to wszystko wygląda,pozdr.Welenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu Welenko ; dziękuję za miłe słowa i najlepsze życzenia z okazji Świąt

      Usuń