babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 września 2021

27.09.2021 Byle jak

 się zrobiło, odkąd ogłosili ten cały ład-nie ład. Takiego zastoju w robocie to od dobrych 15 lat nie pamiętam. Nie tylko w robocie ale i w kasie . Robią się zatory płatnicze. Przerabialiśmy w naszej karierze zawodowej już nie jedno, było ciężko ale jakoś daliśmy radę  i teraz jesteśmy w dużo lepszym punkcie niż kiedyś , ale kto to wie ?  Ten zastój potrwa jeszcze dość długo , firmy nie inwestują , zleceń tyle co nic i raczej niskobudżetowe. Nikt nie wie na jakim wózku jedzie i w którą stronę . Nie podoba mi się to i jak zwykle w niepewnych sytuacjach nerwy mnie  zżerają . 

Z innych spraw , ciąg dalszy jazdy telewizorem . Tym razem matka poprosiła o pomoc sąsiada zza ściany . Okazało się , że ma dwie lewe do techniki jeszcze większe niż ja .Mało, że sobie nie poradził z tzrema przyciskami to jeszcze   gość nie wiedział, że istnieje netflix i o co w tym chodzi. Skończyło sie tak, że pojechałam  i sama musiałam włączyć . No ludzieeee!!! 

Sezon grzewczy w natarciu ;wieczorem nad osiedlem znów unoszą się kłęby gryzącego dymu . Właściciele domków palą w piecach czym popadnie ; starymi butami , kanapą czy też oponami . Mam nadzieję , że miasto zrobi to co w ubiegłym roku , czyli wprowadzi pomiary i mandaty. Nie jestem za karaniem z byle powodu, ale za głupotę należy.  Mimo wszystko wieczorne spacerki mają swój urok. 

2 komentarze:

  1. O matko sezon grzewczy. U mnie wciąż chwalić Boga ciepło. 26 stopni. I nie chcę o tym zimnie myśleć.
    A jazda z telewizorem .. .
    Może rozrysuj te przyciski na papierze w kolejności włączania.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to zrobiłam i nawet na pilocie ponumerowałam ( z rysunkiem na papierze byłby jeszcze większy problem) lakierem do paznokci. Sezon grzewczy już się dzis zaczął , grzeją w mieszkaniu - jak dla mnie o wiele za wcześnie.

      Usuń