babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 29 września 2021

29.09.2021 Przyjmijmy , że dziś lepiej

 Fatalny dzień miałam wczoraj . Pewne sytuacje wykańczają mnie psychicznie . Dziś się pozbierałam , co nie znaczy , że przyczyny minęły. Prędko nie miną , ale cóż ... Trzeba przetrzymać , innego sposobu nie ma.  

Na nasze biurowe podwórko wjechała ni mniej- ni więcej tylko sauna na kółkach. A tak . Mamy to to okablować , okamerować , zabezpieczyć przed włamaniami itd. Podwórko zastawione podobno, ale to, jak i sam obiekt zobaczę jutro, bo przyjechało jak już byłam w drodze do domu. Po wykonaniu usługi pojedzie aż na Kaszuby do ośrodka , który niedawno kupił jeden z naszych klientów. Nie wiem dokładnie dokąd. 

 Po drodze wstąpiłam do matki ; a jakże w sprawie telewizora, Zgadnijcie co tym razem ... Jakimś cudem włączyła sobie tzw. "ochronę rodzicielską" i zablokowała tv na amen. Musiałam pokombinować żeby z powrotem uruchomić. Na szczęście zadziałały cztery zera , czyli hasło fabryczne . I tak fart, że nie wbiła jakiegoś przypadkowego hasełka , bo dopiero byłby cyrk.  

W biurowym ogródku posadziłam kilka tulipanów . Tym razem wybrałam ciemnofioletowe i czerwone.  Co wyrośnie okaże się na wiosnę. 


6 komentarzy:

  1. No tak . Pion przywrócony chociaż z problemami.
    Sauna na kółkach. Ciekawe. A może można wypróbować w ramach promocji?
    Wtedy relacja byłaby pełna. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak to wygląda. Próbować raczej nie będę .

      Usuń
  2. O! Dzięki za podpowiedź o tulipanach! Zupełnie o nich zapomniałam! A kiedy będziecie na Kaszubach???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , raczej dopiero na wiosenne weekendy . Saunę zabierze klient i sam ją zawiezie w Twoje okolice. Aktualnie mieszka w Chojnicach.

      Usuń
    2. Szkoda! Myślałam, że to Wy mu podrzucicie !
      Trudno, uchacha! Do wiosny tylko pół roku!

      Usuń
    3. Nie mamy takiego auta , które by to ustrojstwo pociągnęło. Przyjechało na platformie, ciągnięte przez pikapa wielkości połowy tira . Plany mieliśmy, żeby jeszcze wyskoczyć ale wiesz jak u nas jest ; planować to my sobie możemy

      Usuń