babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 21 grudnia 2020

21.12.2020 No i leżę

 Rozłożyłam się dopiero dziś . Nawet jakoś specjalnie źle się nie czuję , ale męczył mnie kaszel przez cały dzień i trochę trzęsło zimno. Przespałam całe popołudnie i jest dobrze. Nawet do medyka zadzwoniłam na wszelki wypadek , kazał wziąć jakieś piguły , wypoczywać i czekać do jutra .Jak będzie gorzej to mi zapisze jakieś mocniejsze leki . Chyba nie będzie  potrzeby , bo poczułam się lepiej po spaniu. Jak prześpię noc , a zamierzam położyć się wcześniej i dalej wypoczywać to do rana stanę na nogi. Może po prostu dopadło mnie przepracowanie?  Tak czy inaczej jutro muszę być na nogach , bo świąteczne jedzonko czas gotować. No i to by było dziś na tyle. 

2 komentarze:

  1. Raczej nie przesadzaj z tym jedzonkiem. Jeszcze zdążysz a jeden dzień w łóżku cuda może zdziałać. Kuruj się i dbaj o siebie. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozbierałam się szybciej niż myślałam . Co może zrobić kilkanaście godzin odpoczynku.

      Usuń