babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 20 grudnia 2020

20.12.2020 No to trochę świątecznego

 

Zacznę od ostatniej robótki czyli smoka - nie wiem czy na pewno jest to smok, ale wnusia twierdzi, że smok więc niech mu będzie

Coś bez czego nie mogą się odbyć święta ; piernikowa chatka ,ciasteczkowe choinki , Mikołaj na reniferze i aniołki 



I choinka , zaraz po ubraniu 



I za dnia z górą prezentów pod . Tradycyjnie misiek i autko retro robią za dekorację 




Zamiast staropolskiej podłaźniczki - pamiątkowe bombki malowane od środka z manufaktur niemieckich i szklana z ciętym wzorem bramy Prochowej przywieziona z Pragi 




Kuchenne okno zdobi to co "pod ręką "

Na blacie szafki-spiżarki skromnie i też to co "pod rękom"

Na kuchennym stole troche zmodyfikowana dekoracja z ubiegłego roku 


Na tle zielonej ściany w saloniku najlepiej prezentuje się czerń i złoto 



A tu inspiracja  dekoracją z czasopisma robótkowego, które podarowała mi Lucia - koszyk stoi przy wejściu na szafce do butów 


A tu zdjęcie oryginału z czasopisma 


Nad pierniczkami rozwodzić się nie będe ; pierniczki jakie są każdy widzi - zapewniam ,że pachną i smakują wspaniale - większość z nich zdobiły dzieci 






Tradycyjny kącik dekoracyjny konsekwentnie w  czerni i złocie z akcencikiem czerwieni 



Na niby kominku dziadek do orzechów z anielskim chórkiem , a dół przy niby ognisku ( w zielonym pudełku) zajęły skrzaty i leśne zwierzątka 



I na koniec jeszcze jedna choinka - ta zdobi nasze biuro 


6 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Tyle dekoracji!!!!! I wszystkie śliczne! Dzień Ci się wydłużył, czy zimowe skrzaty pomogły? A domek to moje marzenie do zrobienia, może kiedyś się odważę!
    Buziam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z domkiem to ja ostatnio mocno na skróty chodzę; kupuję w częściach w ikei , a w tym roku to nawet specjalny klej do tego mieli to kupiłam , no i zajęło mi to 15 minut plus trzy godziny suszenia , a na drugi dzień doskładałam brakujące części. Dekorowała wnusia dzień wcześniej

      Usuń
  2. Piękne dekoracje! Zainspirowałaś mnie czarnym kolorem w dekoracjach świątecznych. Ale to już w przyszłym roku.
    U mnie pierniki też już są - wg Twojego przepisu. Mam go jeszcze z czasów TS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wciąż zaglądasz. Ja długo myślałam nad tym czarnym kolorem, ale właściwie wszystkie już były więc czemu nie ?

      Usuń
  3. Przepięknie. Smok absolutnie odjazdowy. I ciesze się, że czasopismo z Italii ma swój odpowiednik w Polsce.
    Absolutnie cudownie i świątecznie. całuje,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydała się inspiracja . Wyszło fajnie , tylko koszyczek bardzo płytki więc nie do końca tak jak na obrazku. Buziaki!

      Usuń