babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 28 sierpnia 2019

28.08.2019 Niemożliwe


to ostatnio najczęściej używane przeze mnie słowo. A ściślej załatwianie rzeczy nie możliwych . Jakby się zawzięło . Wciąż coś jest nie tak jak trzeba ; a to czegoś brakuje, a to zamówienie ktoś pokręcił, a to się goście pisząc specyfikację i takie tam. Ujechać nie sposób. 
A do tego upał. A już było tak przyjemnie . Ale podobno w weekend ma się nieco ochłodzić i tego się trzymajmy. Jak by tego było mało , kasa nadal mi zeszła. Oby jutro. 
Tak poza tym nic specjalnego. Tak długo siedzieliśmy w firmie , że już na domowe sprawy czasu zabrakło. Założyłam tylko zazdrostki w kuchni . A mam jeszcze mnóstwo do prasowania i założenie firanek w pracowni mężusia . Prasowanie to sobie jednak podaruję , za gorąco. I jak to w domu , jeszcze nie jedno by się znalazło. Byłam u matki jak sobie postanowiłam, tylko chwilę , bo co miałam zrobić zrobiłam przedwczoraj, ale muszę zaglądać, a ponieważ sama sobię wyznaczyłam tę środę to muszę się tego trzymać.
Rodzinka domaga się rosołu . Może się wybiorę jutro na targ jakiegoś kurczaka skołować ... 


2 komentarze: