babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

15.04.2019 Różności poniedziałkowe

Znów mam tyle na głowie, że nie wiem co i jak i pozbierać myśli nie mogę .  Płonie katedra Notre Dame w Paryżu. A ja jestem z tego powodu dosłownie chora . Ostatnio tak się czułam gdy państwo islamskie wysadziło zabytki Palmiry . Tak mam ; kiedy giną lasy, zabytki, zbiory biblioteczne czy dzieła sztuki odchorowuję , choć realnie rzecz biorąc bezpośrednio mnie to nie dotyczy. Nawet o tym całkiem niedawno o tym pisałam . A dziś boli tym bardziej , że to wspaniały zabytek średniowiecza , gotyk . A to moja ulubiona epoka. 
Z innych spraw to zabrałam się za dopieszczanie wystroju mieszkania . Wyczyściłam obrazy olejne . Nie były jakoś szczególnie zabrudzone , ale odświeżyły się po tym zabiegu.  A wyczyściłam metodą podpatrzoną w moim ulubionym programie o łowcach staroci , za pomocą surowego ziemniaka. Brudu specjalnie nie było ( może po prostu nie były brudne , dbałam o nie ) ale na pewno ożywiło kolory.Ramę odczyściłam chusteczką do czyszczenia sreber . Odszukałam też starą ramę . Odmaluję ją jutro na kolor starego złota i wykorzystamy do oprawy jednego z obrazów . Jakoś wcześniej się nie złożyło. Wisiał tak jak kupiliśmy . Muszę tylko pozłotę kupić , bo niestety w domu znalazłam resztkę.  Przymierzyłam; pięknie się prezentują na tle ciemno zielonej ściany. 
Kupiłam sobie żakiecik ( w miejsce trzech  z sześciu skasowanych ) z krótkim rękawem , z białego dżinsu. ładny i ładnie leży. Na imprezę firmową za tydzień jak znalazł. 
 Z nadmiaru zajęć wysłałam w tym roku tylko trzy kartki świąteczne . Trudno , resztę moich stałych korespondentów mogę tylko przeprosić , więcej nie dałam rady .  
Tulipany w moim przybiurowym ogródku w pełnym rozkwicie , a holenderskie , które dostałam od 
młodzieży mają już 25cm wysokości i na razie malutkie  pączki 

4 komentarze:

  1. Na naszych oczach ginie HISTORIA!
    Straszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ginie historia ", wieje grozą . A mnie naprawdę jest smutno z tego powodu

      Usuń
  2. U mnie też program z Paryża. Żal straszny. Mozemy tyljo współczuć.Pozostałe wiadomosci domowe ciekawe. Buziaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam , nie wierząc w to co widzę . Dobrze , że choć trochę się udało uratować

      Usuń