babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 14 kwietnia 2019

14.04.2019 Niedziela

jakaś taka nie zorganizowana . Trochę wszystkiego. Po wczorajszej robocie nic nam się dziś nie chce.  Na obiedzie byliśmy u Szwagroskiej i teściowej.  Szwagroska babcią wczoraj została po raz trzeci . Dokładnie w swoje urodziny. Wnusia jej prezent zrobiła i przyszła na świat akurat wczoraj. I pewnie z tej radochy babcinej ten obiad.  A po obiedzie pojechaliśmy do naszych wnusiów. Dawno ich nie widzieliśmy, właściwie odkąd zaczął się u nas remont.
 Fotek zrobić na razie nie zdążyłam. Nadrobię w tygodniu . Uszyłam obrus z kupionego niedawno materiału świątecznego . Miał być do kuchni , ale ostatecznie został w pokoju. Idealnie się wkomponował . Przede wszystkim kolorystycznie . 
Od jutra przygotowania do świąt. 

4 komentarze:

  1. Fajne sa te Wielkanocne Zajączki - takie słodkie prezenty przynoszą! :-)))) Mój najmłodszy Brat też ma od wczoraj nową Wnusię! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączek się popisał. A ja myślałam, że dzieci przynosi bocian. A tu inaczej. Gratulacje. Czas Wielkiego Tygodnia sprzyja przygotowaniom do Świąt. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! To zawsze cieszy jak rodzina się powiększa . Z tymi przygotowaniami to ja mam zawsze zgryz; lubię świętować i przygotowania też , ale wciąż się zarzekam, że więcej nie będę

      Usuń