babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 14 czerwca 2018

14.06.2018 Sprawy babusine

W pracy "ćwiczymy" poważny kontrakt , ale powiem szczerze im dłużej to oglądam tym więcej mam wątpliwości czy się za to zabierać . Z drugiej strony poważna kasa do zarobienia w ciągu 3 lat . Zobaczymy jak nam pójdzie z ofertą . Na razie zbieram dane. 
Przyroda oszalała. To co normalnie powinno kwitnąć i dojrzewać w lipcu , przekwitło- nawet lipy , resztę po woli wypala słońce , a na straganach jeżyny i morele ! Wygląda na to , że we wrześniu śniegiem sypnie. 
Łazienka nabiera kształtu. Mamy już płytki na połowie jednej ściany . Pięknie będzie , już to widać . 
Padły moje plany na sobotę . Miałam zamiar popracować na mojej nowej-starej działce , a będe pracować w domu przy projekcie. 

4 komentarze:

  1. To już wiesz jak wygląda włoskie lato. U mnie lipy wciąż kwitną. Wygląda na to że u mnie chlodniej.Dzis było 24 stopnie zaledwie a wieczorem 22.:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie w tym roku z tą pogodą , kalendarzowe lato jeszcze się nie zaczęło, a ja już mam dosyć upału.

      Usuń
  2. z ta pogoda to sa jaques "jaja"... u nas pochmurno, burze, chlodnawo, leje non stop... zupelnie jak nie poludnie Europy... dopiero od wczoraj zaczelo sie przejasniac i ma byc upal w tym tygodniu - nareszcie! a u was lato caly maj i polowa czerwca... schrzanilismy nasza planete... powodzenia z projektem! kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie dziękuję , a pogoda oszalała , ale na to wpływu nie mamy

      Usuń