babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 23 czerwca 2017

23.06.2017 Nie planowane świętowanie

dnia ojca. Po pracy zabrałam się za szycie poduszek z morskimi motywami , a tu niespodziewajka . Zwaliła się cała kompania z życzeniami dla taty . Szycia nie dokończyłam . Harmider zrobił się niesamowity .Dzieciaki sie przekrzykiwały , siłą rzeczy my też gadaliśmy głośno, grał telewizor , bo oczywiście nikt nie wpadł na to,żeby wyłączyć. Chcieliśmy zamówić pizzę na kolację , ale wszędzie kazali nam czekać około dwóch godzin . Stanęło na tym ,że chłopaki pojechali do MD. Nie wiem dlaczego akurat pojechali , bo MD mamy tuż za rondem , nie dalej jak 300m od bloku. Dzieciaki miały frajdę , bo jak to dzieciaki ,dla nich to wciąż jeszcze atrakcja. 
Jutro czeka mnie pracowity dzień , choć do firmy raczej się nie wybieram ; no , chyba ,że na zieleniaku będą jakieś ciekawe roślinki do mojego skalnego ogródka. I m am dylemat : czy zając się sprawami domowymi czy może przybiurowym skalniakiem.
Tak poza tym to dziś burzowo i z przelotnymi deszczami. nieco się ochłodziło . I dobrze , bo w upale się męczę . 


5 komentarzy:

  1. Ja w ogole nie obchodzę. Nawet nie zadzwoniłam do mojego ojca... To znaczy zadzwoniłam ale go nie było bo zakończenie roku miał... Nie pamietam by w moim dzieciństwie był jakikolwiek dzien ojca i jeszcze 23 czerwiec??? Cos mnie ominęło? Jakaś zmiana w Pl? Dzien matki 26 maja to tak, zawsze pamietam, dzien babci 21 stycznia rowniez ale dnia ojca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zafunkcjonowało od nie dawna , jakieś 20-25 lat. Mniej - więcej w tym samym czasie powstał dzień dziadka 22.01. A świętujemy , bo u nas w rodzinie każdy pretekst dobry żeby się spotkać

      Usuń
  2. Wszelkie niespodzianki są sympatyczne a zwłaszcza takie. Zdecydowanie zajmij się przybiurowym ogródkiem. Wspaniałego weekendu :)***

    OdpowiedzUsuń