babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 5 października 2016

5.10.2016 Jesień na całego

z zimnym wiatrem , deszczem i chmurami w barwie ołowiu.  Mnie tam nie przeszkadza , pogody prawie nie zauważam , ale mitenki się dziś przydały. Rano było tylko 6 stopni. I na razie tak ma zostać na kilka dni. 
Nigdy nie jest idealnie jak się dziś przekonaliśmy . Ciśnienie mi podskoczyło . Na naszej posesji stoi tablica reklamowa . Kupiliśmy ją razem z działką , umowa została przepisana na nas i firma nam płaci . Ale ostatnio zniszczyli nam płot. Naklejali nowe reklamy i zamiast zadzwonić ,że chcą wejść i poprosić o otwarcie bramy , przerzucili drabinę przez płot i przeleźli . Przy tym przerzucaniu drabiny uszkodzili panele. Wyłapał to nasz monitoring . Trzy przęsła do wymiany. Zadzwoniliśmy , wysłałam też meila do szefa . Obiecał pokryć koszty naprawy , ale co nas wkurzył , to nasze. I drugi raz , to kupiliśmy chłopakom kurtki robocze , takie trochę specjalistyczne z bardzo gęstą powłoką przeciw nasiąkaniu woda i olejami i warstwą impregnatu ( zresztą nie ważne , kurtki przystosowane do charakteru naszej pracy) , nie tanie , bo taka specjalistyczna odzież , choć robocza to swoje kosztuje. Dałam je do zrobienia nadruków i oczywiście jedna z nich została zniszczona . Nie wiem co facet zrobił ale jest wyraźnie spalona . Po takim czymś warstwa ochronna została naruszona i kurtka w zasadzie do niczego. Znów za telefon i ta sama historia ; opieprzanie faceta za partactwo . Zgodził się pokryć koszty. Ano zobaczymy . A u dostawcy zamówiłam jeszcze jedną . 
Dziś jak co miesiąc mamy wnusię na noclegu a jutro mnóstwo obowiązków , bo po szkole trzeba małą zaprowadzić na próbę chóru i odrobić z nią lekce po powrocie czyli babciowanie na całego. Mitenki jej zrobiłam . Trochę na oko , ale myślę ,że będą dobre. 

2 komentarze:

  1. To sa sprawy, ktore maja prawo podnieść ciśnienie. Bezmyślność i niefrasobliwość ludzka. A na pociechę napisałam też o takiej jesieni chociaz ciut cieplejszej. Za to wiem, ze w domach polskich ciepło w odróżnieniu od Włoch. Aby do wiosny :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podnoszą , ale takich spraw się nie uniknie. Faktycznie u nas już początek sezonu grzewczego

      Usuń